Minkä ikäisenä pois perhepedistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammax

Vieras
Meillä tuntuisi tuo perhepeti systeemi toimivan parhaiten, mikäli myös iskä mahtuisi sänkyyn nukkumaan...;)
3 ja 4-vuotiaat heräilevät öisin ja olen aivan katki. Yökylään viemisen mahdollisuutta ei ole, joten en saa koskaan nukkua. Yöt ovat verraten katkonaisia, ainakin 1 herääminen per yö.
Perhepedissä nukutaan kaikki (jotka sinne mahdumme) hyvin ja toisiamme herättämättä.
Jos tätä nyt ajattelis ratkaisuksi vuosia kestäneeseen ongelmaamme, niin minkä ikäisenä olette kokemuksenne mukaan saaneet lapset sitten omiin sänkyihinsä? Itse olisin valmis jatkamaan tätä vaikka 7v-ikään asti, kunhan saisin nukkua. Olen niin väsynyt ja siksi myös aina ärtynyt.

Tietääkseni mä en oo koskaan nukkunut vanhempien sängyssä. Mut on aina kiikutettu takaisin omaan huoneeseen, ja siihen olen tyytynyt. Varmasti vanhemmat päässy helpommalla jatkoa ajatellen :D

Meillä on ihan alusta asti opetettu vauva nukkumaan omassa sängyssä.. Välillä aamulla kyllä on ihanaa ottaa pikku pulla pinniksestä viereen jatkamaan unia vielä hetken..

Nyt 5 kk

Miksi pitäisi perhepedissä nukkuminen lopettaa. On kiva nelikymppisen velipojan ja kuuusikymppisen äidin kanssa tuutia samassa pedissä, varsinkin sitten kun äidistä aika jättää.

Meillä välillä yritetty pinnistä, mutta huonoin tuloksin. Jatkamme siis perhepedissä, lapsi 1v 7kk. Ajatuksena hankkia lastensänky loppukeväästä/alkukesästä ja "myydä" se ison pojan omana sänkynä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi pitäisi perhepedissä nukkuminen lopettaa. On kiva nelikymppisen velipojan ja kuuusikymppisen äidin kanssa tuutia samassa pedissä, varsinkin sitten kun äidistä aika jättää.

Esim. Vittuilu on täällä maailman palkka....:)

Yhteistyössä