T
Työäiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Höps:Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:voiko 1v5kk ikänen osata jo kolmen sanan lauseita? yksi kaukana asuva kaveri jota en oo nähny ku keväällä viimeksi kerto ku soiteltiin, että sen tyttö sanoo kolmen sanan lauseita.
Voi osata 2 sanan mutta ei 3 sanan lauseita.
Jos "auto ajaa wrum wrum" lasketaan lauseeksi, niin tämä tuli meillä 11kk... Seurana oli "kato auto", "äiti anna"... Mutta noin monipuolisempia 3 sanan lauseita tuli vasta 1v7kk.