Minkä kirjan luit viimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

UHU

Aktiivinen jäsen
29.10.2008
1 563
0
36
Jos pysyttäisiin kaunokirjallisuudessa?

Nolona tunnustan, että viimeksi luin Joululahjaksi saamani Coelhon Bridan.
En tainnut kesälläkään lukea mitään. :ashamed:

Minkä hyvän kirjan olet lähiaikoina lukenut?

Anne McCaffrey: The Skies of Pern

Ei niin kauhean hyvä scifikirja McCaffreylta, ei ainakaan White Dragonin veroinen. Uudelleen luettu silti. Edellinen ennen lukematon oli Eläkeläisten Suuri suomalainen juopottelukirja.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Reijo Maen valkovenalainen

Sama täällä.

(varmaan ainut kirja minkä sain koko vuonna luettua :ashamed: )

Kiva että täällä joku muukin nolostelee samaa asiaa. Hyllyssäkin olisi lukemattomia kirjoja, kun vain ottaisi käteen.

Muoks* Nyt tuli mieleen että kyllähän taisin lukea pari Irvingiä uudestaan kesällä.

Sama täällä.

sa et tullut siihen meidan lukupiiriin mukaan? :/ Ei sen puolen siella on ihan alyttoman hiljaista ollut. Taisi kuolla pystyyn koko lukupiiri.

Mä en vaan saa luettua. :| Päivän jälkeen sitä vaan röhähtää koneen ääreen ja on vaan. :| Yäh, hävettää ihan.

Kiira Poutasen Rakkautta au lait. Aikuisten hyllyssä sitä säilytettiin kirjastosa, mutta ihan nuortenkirjahömppää tuo oli, eikä edes kovin hyvä sellainen. Siitäkin huolimatta että päähenkilö oli kai samanikäinen kuin minä nyt ja olen kuitenkin jo lähempänä kolmea kymmentä.

Sama täällä.

sa et tullut siihen meidan lukupiiriin mukaan? :/ Ei sen puolen siella on ihan alyttoman hiljaista ollut. Taisi kuolla pystyyn koko lukupiiri.

Mä en vaan saa luettua. :| Päivän jälkeen sitä vaan röhähtää koneen ääreen ja on vaan. :| Yäh, hävettää ihan.

Hei, ikina ei ole liian myohaista :whistle:

Yhteistyössä