Minkä kokoinen on teidän mielestä läski/lihava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mipest
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22891507]Lihava:
1135251453288.jpeg

Läski:
fat_woman_with_fat_hanging_out_of_dress_If_browsers_were_women-s394x410-28069-580.jpg

Numerot eivät mielestäni kerro juurikaan mitään, se miltä henkilö näyttää kertoo eniten. Vatsakas mies on aina lihava ja nainenkin jos tämä ei ole raskaana. Iso takamus ja reidet ovat myös merkkejä siitä että henkilö on lihava. Hyvä ryhtinen ihminen ei näytä niin helposti lihavalta kuin huono ryhtinen.[/QUOTE]

siis toi eka on lihava eli sen mukaan vaikka mulla on ylipainoo 15 kiloo, niin en ooton näkönen lähellekään. mites se on mahollista?ei oo tollasta mahaa yms..oon paljon hoikemman näköinen vaikka vaaka näyttää että ylipainoo on.

[QUOTE="vieras";22892615]Mä taas luokittelisin nämä naiset niin, että ylempi nainen on pyöreä ja alempi hoikka/normaali[/QUOTE]
Niinpä, pyöreä. Pyöreä kuin pallo.

joku sanoi et jos on 170 pitkä ja 80kg painava niin on läski ja siit ei pääse mihinkää...??????????

oon 171/80 ja kyllä, mulla on pikkasen ylimmäärästä varsinkin lanteilla, mut oon muutenkin kookas ihminen, hoikimmillani aiukuisiällä olen painanu 70kg ja en oo tod ollu edes pyöreä sillon, mutta oon urheillu ihan hulluna, eli isot lihakset....

on läskii, mut en oo läski, mulla on abput tämmönen silhuetti

http://www.hipsandcurves.com/plus-size-lingerie/popup.aspx?psrc=images%2Fproduct%2Flarge%2F500_3.jpg

niin siis, on tietty ylimmäärästä, pyöreä, naisellinen, mutta oikeesti läski???? ja täytyy sanoo et olen kaunis nainen :)

[QUOTE="vieras";22891693]Itse käytän vaatekokoa 38,40, jotkut jopa 42 riippuu hyvin paljon vaatteesta,
pituutta 162 ja painoa 67 ja mielestäni olen hyvin läski.[/QUOTE]

Itse olin tuon painoisena hyvin timmi, tehnyt aina fyysistä työtä ja olen lihaksikas. Nyt 162/82 ja mielestäni nyt on liikaa, aion pudottaa tuonne 74 kieppeille, mikä kyllä passaa.

[QUOTE="vieras";22892615]Mä taas luokittelisin nämä naiset niin, että ylempi nainen on pyöreä ja alempi hoikka/normaali[/QUOTE]
Siis sen edellissivun bikininaisen.

joku sanoi et jos on 170 pitkä ja 80kg painava niin on läski ja siit ei pääse mihinkää...??????????

oon 171/80 ja kyllä, mulla on pikkasen ylimmäärästä varsinkin lanteilla, mut oon muutenkin kookas ihminen, hoikimmillani aiukuisiällä olen painanu 70kg ja en oo tod ollu edes pyöreä sillon, mutta oon urheillu ihan hulluna, eli isot lihakset....

on läskii, mut en oo läski, mulla on abput tämmönen silhuetti

Popup Window 875404 Larger Image

niin siis, on tietty ylimmäärästä, pyöreä, naisellinen, mutta oikeesti läski???? ja täytyy sanoo et olen kaunis nainen :)

No aika isot lihakset tosiaan saa olla, että et oo 80-kiloisen edes läski:D Just joo. Ja ihan realistisesti nyt, kyllä tossa alkaa olla ylimääräistä enemmän kuin vähän.

[QUOTE="heh";22893389]johan mä ajattelinkin että mitä tarkoitit[/QUOTE]
Vastasin vain väärään kommenttiin. "Niinpä, pyöreä. Pyöreä kuin pallo." koski edellisivun bikininaista. Minusta ei voi kutsua enää pyöreäksi, muuten kuin hyvin konkreettisena kuvauksena.

Ja onhan naiset ollu joskus ajanlaskunk alussaski pikkasen pyöreitä eli näitä 35 kiloa painavia 180 centtisiä ei kyl sillo pahemmi ollu ku tehtii kuiteski palio ruumiillistaki työtä. Joten mikä ja milloin meni joku vikaan?

Yhteistyössä