Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuppi? Pikemminkin huotra.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27978120:Ja vieläkään ei puhuttu taudeista vaan peniksen koosta. Onko omasi tai kokemuksesi liian olemattomia kun ottaa noin koville ettei kaikille naisille kelpaa suomalaismiehen keskimitta, eli sen 13cm? Niin ja suomalaisistakin löytyy niitä suuremman varustuksen omistajia jos et sitä vielä älynnyt![]()
Minä puhun kongolaisista veijareista ja sinä kyrvistä yleensä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27978263:Väännän nyt rautalangasta. Viittasin kommentissani tutkimukseen jossa joku verorahoja tuhlannut tilastoi minkä kokoisia penikisiä missäkin on. Kongossa oli isoimmat. Tarkoitin siis että mieltymykseni peniksen koossa on kongolaisen luokkaa, eli mitähän se nyt oli senteissä 16-18cm.
Se ei vielä meinaa etteikö mies itse voisi olla ihan suomalainen, hiv-vapaa tapaus vaikka muista kommenteista päätellen peukalonmittaa suuremmat penikset ovat kuin salaperäisiä taruja lumimiehestä.
Että joo, minä puhun tasan tarkkaan peniksen mitasta, eihän tässä ketjussa muusta ollut kyse vai?
No anteeksi jos kaikki eivät ole lukeneet samoja vitun kyrvänmittausartikkeleita kuin sinä.
Jos mainitset pitäväsi "kongolaisista" slaikkareista niin pitäisikö se ymmärtää että olet joskus lukenut jonkun huuhaatutkimuksen johon nojaat kommenttisi?
Tykkää vaikka aasin kalusta, aivan sama.
No anteeksi jos kaikki eivät ole lukeneet samoja vitun kyrvänmittausartikkeleita kuin sinä.
Jos mainitset pitäväsi "kongolaisista" slaikkareista niin pitäisikö se ymmärtää että olet joskus lukenut jonkun huuhaatutkimuksen johon nojaat kommenttisi?
Tykkää vaikka aasin kalusta, aivan sama.
Pikkuruinen? Empä ole pikkuruiseen katanan huotraan törmänny, ymmärrätkö sä yhtään mikä huotra on?![]()