Minkä kokoinen penis liian pieni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -------------------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="neiti";27978685]ymmärrän, mutta sä et tainnut tajuta sitä että vittuilin siitä että ensin kiljutaan kurkku suorana kun jollain on uskomattoman (?) iso kulli, ja sitten kun huomautan että mietipäs millainen mielikuva hänen kikkelistään tulee kun noin protestoi, alkaa tyyppi todistelemaan joistain huotrista. Ei auta, ruutiukko paljasti jo itsensä pienimunaiseksi, ei siinä selittelyt auta.[/QUOTE]

Huotra on about sama kuin TUPPI. Eli kyseessä on NAINEN jonka kanssa kilpailet kikkelistäs. Toivottavasti voitat. :p

Paksu ja pitkä on paras, mutta ei sentään yli 20 cm. Alle 13 cm pitäisin pienehkönä, alle 10 cm pienenä. Jos siihen yhdistää vielä pienen ympärysmitan niin onhan se piän.

Ei ole olemassa pieniä peniksiä vaan isoja pinperoita:xmas:

Toi kullin koosta vittuilu mitä tuo "neiti" tuossa jaksaa vääntää on jotenkiin niin...niin... köyhää. En jaksa.

Tosi vanha ja köyhä yritys murentaa miehinen itsetunto. Raukkamaista myös iskeä siihen ainoaan asiaan mihin mies ei voi mitenkään vaikuttaa.

Öh, mä en suinkaan dissaa kaikkia pienen kikkelin omistajia, vaan noita urpoja jotka tässä huutelee että valehtelen mieheni kikkelin koosta tai olen mitannut sen valheellisesti. Eikö tässä silloin noi ukot kärsi peniskateudesta enkä minä? Ei voi kuitenkaan olla noin uskomatonta että jollain on 18cm kikkeli, olen nähnyt hurjasti isompiakin ja ihan suomalaisilla miehillä.

[QUOTE="Habanero";27979402]Huotra on about sama kuin TUPPI. Eli kyseessä on NAINEN jonka kanssa kilpailet kikkelistäs. Toivottavasti voitat. :p[/QUOTE]

joo,mutta katana taitaa olla hiukan eri kokoinen kuin mora? :D

Olen mies ja pituus on 18cm. pakseetta en ole mitannut, mutta ei mahdu wc-paperirullan sisälle. En uskalla edes naisia tälläisellä lähentyä. Netissä kun kaikki tuntuu omaavan yli 20cm, että olen varmaan se huulien välissä huljuuttelija.

Pitää varmaan mennä japaniin, koska aikuisviihde leffoissa niillä on minua pienemmät. Ei ainakaan naiset haukkuisi liian pieneksi kuten täällä tehdään.

Jos ei pissiessä tartte lorottaa varpailleen, niin mitta on ihan sopiva.
Ja jos ongelmitta sopuisasti mahtuu vasempaan lahjeeseen, niin koko on edelleen sopiva.

Naisilta ei kande kysyä. Mitäs nuo penisten päälle ymmärtäisivät, kun eiväthän nuo saa semmoista kuin harvakseltaan hetkeksi lainaan.

Miehelläni on sen kokoinen, että jos nyt vaikka heittäisi veivinsä, niin en kyllä olisi enää ikinä tyytyväinen pienempään ainakaan ja aina epäreilusti vertaisin siihen isompaan edelliseen. Mitoista en tiedä muuta kuin että perus markettikortsuun se ei mahdu ja on parempi kuin mikään aikaisemmin koetuista.

Lasten jälkeen millään alle 50cm ja ympärysmitta 40cm, ei ole merkitystä. Ihan sama oliko 20 tai 10 cm, en eroa juurikaan huomaa ja oliko paksuus 2 sormea vai nyrkki, kaikki tuntuu yhtä ihanalle. Ehkä joku alle 10cm kukkakeppi ei enään tuntuisi missään, mutta ei ole kokemusta sellaisesta.

Itse toivoisin että kullini olisi lyhyempi/ohuempi. Tavannut monta mukavaa naista ja seksi on ollut ison kullin ansiosta vaikeaa ja kivuliasta,Muistaa vaan käyttää paljon liukastetta niin alkaa sujumaan.. Mutta onneksi oon ihan helvetin komea ja lihaksikas. Niin itseä ei hirveesti hetkauta naisten mielipiteet !

Yhteistyössä