Minkä kokoiset ovat 75C-rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuorimies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuorimies"

Vieras
Voisiko joku, jolla on 75C-kokoiset rinnat laittaa linkin, josta näkisi, minkä kokoiset nuo oikeasti ovat? En tarkoita, että kukaan omistaan kuvaa laittaisi, vaan linkin jollekin sellaiselle sivulle, jossa on samankokoiset? Mua vähän hämää, kun kaikissa guuglettamissani kuvissa ne ovat ihan eri kokoiset.

[QUOTE="Jeba";29827286]Se riippuu siitä minkä kokoinen se nainen muutenkin on.[/QUOTE]

Eikö tuo ympärysmitta kerrokaan tarpeeksi? Normaalipituinen (n. 160-165cm) ja -painoinen (55-60kg).

Jos tuo yllä oleva kuva vastaa totuutta, niin aika jees!

[QUOTE="-----";29827356]Minulla on 75c ja ne ovat samaa kokoa kuin kuvassa.
Hyvin pitää kuva paikkansa. Työskentelen alusasujen parissa, joten omaan ammttilaisen näkemyksen.[/QUOTE]

Jaa, no mielestäni mun rinnat vaan näyttää pienemmältä kuin kuvassa olevat. Ja ihan oikean kokoisia liivejä käytän, on mitattu monessa liivikaupassa.

Jaa, no mielestäni mun rinnat vaan näyttää pienemmältä kuin kuvassa olevat. Ja ihan oikean kokoisia liivejä käytän, on mitattu monessa liivikaupassa.

Myyn liivejä päivittäin. Tiedän mistä puhun.
Tämä on yleinen näkemykseni.
Rinnan muoto suhteutettuna vartaloon voi toki antaa vaikutelman että rinnat olisivat pienemmät. Mutta kuten sanoin. Kuva vastaan todella osuvasti c75:n rintoja.

Eli kisu mielessä, kuppikoko tiedossa ja tissien todellinen ulkomuoto mietityttää? 97 % mun liiveistä on 75 C, mukavat päällä, mutta tissit ei näytä noin isoilta, koska niissä on halkaisijaa, johon se rasvakudos uppoaa. Ei siis mitenkään erikoiset.

Monennäköistä on tissiä.

Eli kisu mielessä, kuppikoko tiedossa ja tissien todellinen ulkomuoto mietityttää? 97 % mun liiveistä on 75 C, mukavat päällä, mutta tissit ei näytä noin isoilta, koska niissä on halkaisijaa, johon se rasvakudos uppoaa. Ei siis mitenkään erikoiset.

Monennäköistä on tissiä.

tämä on monille naisillekkin niin mahdoton käsittää etten ehkä edes vaivautuisi yrittämään selittää nuorille pojille :D

[QUOTE="hmm";29827481]tämä on monille naisillekkin niin mahdoton käsittää etten ehkä edes vaivautuisi yrittämään selittää nuorille pojille :D[/QUOTE]

Ainoastaan nainen voi olla sitä mieltä, että tuossa kokojärjestelmässä sinällään olisi jotain vaikeaa. Ymmärrän siis oikein hyvin, että 85A - 80B - 75C - 70D ovat kaikki periaatteessa sama kuppikoko, mutta eri ympärysmitta.

Mutta kysymyksessäni ei nyt ollut siitä kyse. Asiallisille vastaajille kiitos.

Ja sekin vaikuttaa, mistä liivinsä ostaa. H&M, lindex ym. liivit ovat minulla suunnilleen kokoa 75C (Ja ekan kuvan rinnat ovat lähellä omaa kokoani). Mutta nykyisin ostan liiviliikkeestä (Chance) liivini ja koko on siellä 65F. Jos ilmoittaisin sen rintojen kokonani vaikkapa netissä tapaamalle miehelle, niin millaisenkohan mielikuvan hän rintavarustuksestani saisi....? :)

[QUOTE="nuorimies";29827517]Ainoastaan nainen voi olla sitä mieltä, että tuossa kokojärjestelmässä sinällään olisi jotain vaikeaa. Ymmärrän siis oikein hyvin, että 85A - 80B - 75C - 70D ovat kaikki periaatteessa sama kuppikoko, mutta eri ympärysmitta.

Mutta kysymyksessäni ei nyt ollut siitä kyse. Asiallisille vastaajille kiitos.[/QUOTE]

sinulta jää tajuamatta että kuppikoko on tilavuus, rinta voi olla minkä muotoinen tahansa joka siten esimerkiksi halkaisijaltaan, kiinteydeltään, muulta muodoltaan vaikuttaa valtavasti siihen, minkä kokoiselta se näyttää. yhteen kuppikoko-ympärysmittaliivimalliin voi mahtua todella erikokoisen näköisiä tissejä, koska ne ovat pehmyttä, muotoutuvaa kudosta.

[QUOTE="hmm";29827547]sinulta jää tajuamatta että kuppikoko on tilavuus, rinta voi olla minkä muotoinen tahansa joka siten esimerkiksi halkaisijaltaan, kiinteydeltään, muulta muodoltaan vaikuttaa valtavasti siihen, minkä kokoiselta se näyttää. yhteen kuppikoko-ympärysmittaliivimalliin voi mahtua todella erikokoisen näköisiä tissejä, koska ne ovat pehmyttä, muotoutuvaa kudosta.[/QUOTE]

Siis tottakai kuppikoko on tilavuus, mitä muuta se voisi olla? Mutta miten tuo erinäköisten tai -muotoisten rintojen sopivuus samaan kuppikokoon vaikuttaa niihin kokomerkintöihin?

[QUOTE="nuorimies";29827690]Siis tottakai kuppikoko on tilavuus, mitä muuta se voisi olla? Mutta miten tuo erinäköisten tai -muotoisten rintojen sopivuus samaan kuppikokoon vaikuttaa niihin kokomerkintöihin?[/QUOTE]

sinä haet tässä ketjussa visuaalista mielikuvaa siitä minkä kokoiset tuon koon rinnat ovat. ja se voi olla eri ihmisillä hyvinkin erilainen, vaikka samankokoisia liivejä käyttäisivätkin. johan valitit aikaisemmin että ne näyttävät googlettelemissasi kuvissa eri kokoisilta. no, tämä johtuu siitä että erikokoisilta ne voivatkin näyttää.

riippuu tisiiliivimerkistä. Changesta kun ostaa niin "saa" isomman kuppikoon. Eli muualla ostetuissa on C =changen liiveissä D.

ja sit kun tämmöset pitkät tissit, niin ne on ihan erit livenä, rullattuna tahi sulloittuina push-uppeihin (jolloin niillä saa nuoremmat poijaat pökerryksiin - totuus luitenkin on, että jos näkisivät ne naturellina napaa hipoen, niin sitten se taju vasta lähtisi)

Yhteistyössä