V
v
Vieras
Neuvola aika on vasta 2kk päästä jolloin täyttää 4v. Painoa on kotivaaan mukaan 13kiloa ja vaatteissa käyttää kokoa 98-104cm. Kengät kokoa 25.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:4.v neuvolassa oli 108cm ja 17kg, kenkä 27-28
Alkuperäinen kirjoittaja Hö:Saimme vastauksen tytölläni oli keliakia sen vuoksi tyttö ei ollut kasvanut vain painoa oli tippunut puolen vuoden aikana. Kiitos paljon vastaajille!
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:110 cm ja 22,8 kg. Kengänkokoa en just nyt muista, enkä lähde katsomaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös ihmettelen :noita lapsien painoja..Siis mitä te muksuillenne syötätte????
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:110 cm ja 22,8 kg. Kengänkokoa en just nyt muista, enkä lähde katsomaan...
Onko vähän pullukka???
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:110 cm ja 22,8 kg. Kengänkokoa en just nyt muista, enkä lähde katsomaan...
Onko vähän pullukka???
En oo viittiny pistää sitä laihikselle, kun on syntymästään saakka ollut vähän tuhdimpi. Ylipainoinen ei missään vaiheessa.
Alkuperäinen kirjoittaja terveet elämäntavat kunniaan:Alkuperäinen kirjoittaja Minä myös ihmettelen :noita lapsien painoja..Siis mitä te muksuillenne syötätte????
Niinpä! Jos lapsi painaa melkein 20 kiloa tai enemmänkin jo 4-vuotiaana niin kyseessä ei ole kasvava lihasmassa! Onneksi omani on "laiheliini" - pitkä ja hoikka![]()