P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:laita sitten yyveetä kun on lottovoitto tilillä :attn:
mun oma auto ei sitten ole myytävänä B)
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:laita sitten yyveetä kun on lottovoitto tilillä :attn:
mun oma auto ei sitten ole myytävänä B)
Tämä selevä!
Ja älä nyt vain sano, että sinullakin on Challengeri? :headwall: |O
*kade jos niin on*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ääh, seipis, me ollaan ny samoilla apajilla ja samoin rajoittein...
Hmm, irtoaiskohan mulle autolainaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on jotain paljon parempaa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ääh, seipis, me ollaan ny samoilla apajilla ja samoin rajoittein...
Hmm, irtoaiskohan mulle autolainaa...![]()
Juu, ihan selvästi ollaan tyrjätty itsemme samoihin jonoihin.![]()
Täytyy vissiin vaan taas käydä HR&RS:ssa kuolaamassa. Ja ajella enempi sillä tutulla taksilla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mulla on jotain paljon parempaa B)
Eli?!
*äläkä nyt vain jätä hullua jännitykseen*
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pakko jättää, en halua että minut tunnistetaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oikeesti mietin nyt sitä lainanottoa. Jos prkl kerran elämässään repais ja maksais ittensä kipiäksi jostain mitä ei tarvi mutta vaan tahtoo niin pirusti?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hevoinen olis kyllä hieno työmatkoihin, mutta taitaa olla ainoita mitä en osaa ajaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oikeesti mietin nyt sitä lainanottoa. Jos prkl kerran elämässään repais ja maksais ittensä kipiäksi jostain mitä ei tarvi mutta vaan tahtoo niin pirusti?
Samaa olen joskus harkinnut. Ja kun pitäisi pyöräkin saada.. KUKA SEN KAIKEN LAINAN MAKSAA?! :xmas:
Mutta jos vaikka sitten vielä vähän vanhempana, kun lapset ovat jo lentäneet pesästä?.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hevoinen olis kyllä hieno työmatkoihin, mutta taitaa olla ainoita mitä en osaa ajaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hevoinen olis kyllä hieno työmatkoihin, mutta taitaa olla ainoita mitä en osaa ajaa![]()
Minen aatellu ajaa, vaan enimmäkseen ratsastaa.
Ja työpaikasta johtuen kykenen "säilyttämään" sitä siellä työvuoron ajan
Isännän ajattelin kyllä opettaa ajamaan sitten, kun se kykenee kaiken pelkäämisen lisäksi keskittymään ajo-opetukseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii vanhana että delaa sit eikä ehdi ees nauttia siitä sitte ja lainaki jää jälkipolville![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nii vanhana että delaa sit eikä ehdi ees nauttia siitä sitte ja lainaki jää jälkipolville![]()
Ihan varteenotettava riski. Onneksi olemme mitä ilmeisemmin aika pitkäikäistä sukua. Tosin minun elintavoillani saatan olla siinäkin se poikkeus joka vahtistaa säännön.. :xmas: