Minkä näistä kolmesta asunnosta valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eka oli kokonaisuudessaan paras minusta ( paras pohjaratkaisu, joka on minusta hyvin tärkeää ). Siinäkin piha voi olla miinusta, sitä ei kunnolla näkynyt. Tokassa kiva sisustus ja piha, mutta etupihalla sisälle tultaessa mua voisi alkaa ahdistaa nuo korkeat seinät molemmin puolin :D Kolmas... no, siinä sais todellakin tehdä remppaa. Ja julkisivut ovat ikävän näköiset, kiva piha kylläkin näyttäisi olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
jaa mun suosikki?

siainnin puolesta 2
koon puolesta 1
remppa mahdollisuuden ja tätä kautta pikkasen halvemman hinnan puolesta 3

2 ehkä paras talöyhtiö, mutta en pidä 2 kerroksisuudesta..

noh.. onneksi en päätä yksin vaan mies tekee lopullisen päätöksen..
ja pankki sanoessaan montako kymmentä tuhatta tippuu lisää lainaa..

Miksi mies tekee lopullisen päätöksen? Ekassa oli puolta isompi yhtiövastike ku tokassa ja kolmannessa. En maksais 300e kuussa vastiketta. Noiden perusteella harkitsisin luopumista kaikista vaihtoehdoista matkalla pankkiin.

noista tuo ykkönen.

miksi miehesi tekee päätöksen :o
mun on ihan mahdoton ymmärtää..... onko sulle sitten ihan sama mihin muutatte vai onko teidän perheessä niin, että mies päättää asioista? omalle kohdalle en voisi ikinä kuvitellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
Minä ottaisin tuon keskimmäisen. Tykkäsin tuosta ja hiukan pystyisi tehdä tuohon remonttiakin vielä. Tuo 1 ja varsinkin 3 oli aikas kamalia, en osaa kuvitella tuota kolmosta edes remontin jälkeen hyväksi ..

Samoin. Toka ei kaipaa alkuun kuin hiemna maalausta, tapettia, lattian uusimista ja vessan rempan. Keittiölläkin pärjää. Noissa muissa olis joutunut remppaan saunasta lähtien. Myöhemmin tuosta rempalla hienon asunnun, pieni toki on. Ulkoapäinkin ihan siisti, muut näytti murjulta.

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
noista tuo ykkönen.

miksi miehesi tekee päätöksen :o
mun on ihan mahdoton ymmärtää..... onko sulle sitten ihan sama mihin muutatte vai onko teidän perheessä niin, että mies päättää asioista? omalle kohdalle en voisi ikinä kuvitellakaan.

Harvinaisen rumia ulkoapäin. :D Sitä ei voi rempata. Ehkä vähiten ruma oli 2, mutta siellä on takapiha tosi ...aina naapurin katseen alla. Takaa oli aika tylsä siis, mut muuten varmaan se. Tai sit eka.

Kolmannessa oli ehkä kivin piha, mutta muuten se talo on niin hiton ruma, että jäis multa pois.

Öö, eihän noissa oikein muuta yhteistä ole kuin että ovat vanhoja rivareita Tampereelta.

Eka on ruma kuin synti, tasakattoinen ja vastike aika kova, omalla tontilla kun on. Kiinteistönhoitokin on asukkailla. Lämmitysmuoto ei käynyt ilmi, varmaan öljy ja selittää tota korkeaa vastiketta?

Kakkonen on sentään uudempi ja vastike kohdallaan, plussaa huolettomasta kaukolämmöstä. Mutta on vaan kolmio, remppaa tulossa ja vesimaksu ihan posketon. Pyyntihinta on tosi korkea kun ei ole remppakuntoinen.

Kolmonen on halpa ja tosiaan remppakuntoinen, mutta ruma tasakattoinen talo vuokratontilla mikä näkyy vastikkeessa.

Me odottaisimme vielä.

Kamala toi Peltsun rivitalo! Jos näistä joku niin varmaan tuo eka, muttei kyllä ihmeitä mikään. Kakkonen muuten hyvä mutta kaksikerroksiset eiväy ole mieleen, varsinkaan noin pienet.

No tohon ekaanhan oli aikas mittavat rempat tulossa, et mihin muutatte sitte six aikaa??? Kakkonen oli ehottomasti mun suosikki. Kolmonen oli tosi kamalassa kunnossa, johon mun mielestä 15.000? EI TODELLAKAAN RIITÄ remonttiin!!!

Yhteistyössä