Minkä näköinen mies teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pituutta 160 cm ja painoa ilmeisesti saman verran, tai jos ei vielä niin kohta on. Pälvikalju ja pitkät, rasvaiset, jo harmaantuneet takahiukset, 80-luvun silmälasit. Kotosalla viihtyy useimmiten pitkissä kalsareissa ja on minun ilokseni ilman paitaa. Kodin ulkopuolelle lähtiessään sujauttaa päälleen ulkoilupuvun ja talvisin käyttää tennissukkia. Tykkää iskeä parikymppisiä daameja lähipubissa, mutta ilokseni niitä ei tuolla ulkonäöllä saa, joten tulee aina yöksi kiltisti viereeni nukkumaan.

188-190cm, oisko jotain ~110kg, piiitkät tummat hiukset, vihreet silmät, lasit ja pieni parrantura keskellä leukaa. Tatskoja löytyy pari, vaatteet yleensä suht tummat;reisitaskuhousut ja t-paita.
Karvanen, lämmin mies. Minun. :) :heart:

180 senttinen, venäläisen näköinen, hoikka, keskivertolihaksikas. Parta ei oikein kasva. Mun makuun siis niin, jotta miau ja grrrr!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mies on sellainen 183 cm pitkä "tyyppisuunnistaja" eli hoikanpuoleinen, mutta lihaksia kuitenkin löytyy. Isot siniset silmät ja pitkät mustat ripset, lempeä katse. Vaaleat, paksut hiukset. Aika karvainen (lukuun ottamatta keskikroppaa ja naamaa). :D

Töissä farkut ja paitapusero tai sitten ns. metsävehkeet (riippuen siitä, viettääkö työpäivänsä toimistolla vai maastossa). Vapaa-aikana yleensä farkuissa ja teepparissa tai sitten erilaisissa urheiluvaatteissa.

185 cm pitkä, normaalivartaloinen, hyvä perse, mustat hiukset, ruskeat silmät, ihon väri vähän tummempi kuin suomalaisilla, iso hymy, korkeat poskipäät, tummat kulmat. Komea mies <3

Ihan mielettömän komea, ja hassuinta on ettei itse tajua sitä ollenkaan. Just viimeksi kun oltiin yksissä juhlissa, niin yksi naikkonen liimaantui kylkeen hönkimään piiitkäksi aikaa että "onko vaikeaa olla noin komea.." "millaista on elää noin komeana.." :D

175 cm, kroppa aika täydellinen sixpäkkiä myöden, kasvot todella komeat (suora nenä, jykevä leuka, paksut huulet, korkea otsa, parransänki, kauniit silmät, valkoiset tasaiset hampaat jne), parransänki ja lyhyt lähes kalju tukka. Aika näyttää vain parantavan tuota... Pukeutuu klassisesti ja todella tyylikkäästi. Nuorempana oli vähän liiankin kaunis mies, nyt iän myötä se kauneus on vaihtunut miehekkäämpään komeuteen.

Alta 170, en tiedä tarkkaan, lyhyempi mua on.
Ensin tukka, paitsi tuosta edestä roikkuu eteen semmonen "pyöräilykypärä"
remote_image20110824-1449-1n1eyxy-0.jpg

Naama on näiden kahden risteytys:
Gordon-Ramsay-001.jpg
images

Pukeutuu näihin:
8393910.jpg

(huutiksesta olisi löytänyt malliltaan sopivampia, mutten pystynyt niitä edes katselemaan kun ällötti)
.. ja näihin:
5134317.jpg

(ja se sellainen vaaleampi, ns. siittiökuvioinen malli, edestä kellertävä)
..sekä näihin:
56365035.jpg

Terveisiä tutuille ;)

193 cm pitkä ja hoikka, muttei kuitenkaan riutuneen näköinen, vaan semmoinen jäntevä. Lyhyeksi ajettu, keksiruskea siilitukka, tummat, vahvat kulmakarvat, semoiset vähän äksyn näköiset, ja jään väriset silmät. Kaunis, sopusuhtainen nenä ja vahva leukalinja, ei kuitenkaan mikään ridgeforrester-leuka :D Vahva parrankasvu, jonka vuoksi iltaisin pukkaa sänkeä. Musta hän on komeimmillaan sen sängen kanssa, vaikka se onkin inhottavan piikikäs. Ohut ylähuuli.
Pukeutuu siististi mutta kuitenkin rennosti.

Näyttää vähän Houselta!

181cm pitkä, tummahiuksinen, ihanat silmät omaava sopusuhtainen äijä, kivat lihakset, joskin kokonaisuutta ehkä vähän heikentää lievä kaljamaha.. silloin kun innostuu urheilemaan niin on täydellinen :D
pukeutuu siististi farkkuihin ja t-paitoihin, kotona rötvää lökä verkkareissa..
välillä ärsyttää parran ajamatta jättäminen, kun näyttää paljon nuoremmalta ja paremmalta ilman epäsiistiä partaa :D

185cm pitkä, vaaleat luonnonkiharat hiukset( pitää lyhyenä kun itse inhoaa kiharoitaan), todella leveät hartia, kapea vyötärö, kiinteä pylly, lihaksikkaat reidet ja pohkeet ja ah niin kiinteät, lihaksikkaat käsivarret.... ihanat pusuhuulet....

185cm ja 120kg, mahaa on jonkunverran, hartiat ja käsivarret tosi lihaksikkaat, suhteessa jalat on sit aika kaposet ja pyllykin olematon :D kasvoiltaan komea, ruskeat hiukset.

Yhteistyössä