Minkä näköinen on 4 lapsen äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamakoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan sama homma täälä: mulle aina sanotaan, että "et sää yhtään näytä diplomi-insinööriltä, ainakaan tietotekniikan diplomi-insinööriltä". Joo, en oo tienny, et meiän alalla on jotain ulkonäkövaatimuksia. :D

[QUOTE="äiti";24229682]Kerjäätkö tällä ajoituksella lisää kehuja? Että "Oletpas hoikka ja kaunis ja niiiiiin monta lasta!"[/QUOTE]

No olenkos jossain sanonut minkä näköinen olen?

Sama täällä. No en ookkaan mikään Perus-Pirjo (jonka kuvittelisin voivan näyttää 4:n lapsen äidiltä). Ikääkin vasta 29v, työpaikat, asuntoasiat ja talous kunnossa. Ja kesällä kova juhlimaan ;)

Kai se on semmonen kuva, mikä monelle tulee, et 4n lapsen äiti on ylilihava, ei pidä itsestä huolta. Tukassa ylikasvanu permanentti, rasvainen iho. 10v vanha naapurikylän mainospaita päällä jne.

on sanottu etten näytä 4:n lapsen äidiltä=)Normaali tilassa varmasti näytän,päällä on mitä sattuu,tukka on takussa ja en jaksa meikata=)
Mutta kun lähden muualle kotoa tykkään laittautua,ja pistää siistimmät vaatteet=)viimeksi juhannuksena junassa oline menossa kaverille niin joku ukko istu viereen,sanoin etten kaipaa seuraa oon naimisissa ja 4lasta kotona..niin se mies sano että lähen minä tästä helpommmallakin ei sun tarvii ruveta valehtelee että sulla on muka lapsia=Dsormukset oli sormessa niin usko et oon naimisissa=)Kysyin että miksi mulla ei vois olla lapsia,niin se sano ettei äidit näytä tuolta=)

Mä tunnen ainoastaan hyvässä kunnossa olevia ja kauniita neljän (tai enemmän) lapsen äitejä.
Niitä levähtäneitä valittelijoita olen tavannut lähinnä yhden tai kahden lapsen perheen äideissä,
tosin niissäkin vähän.

Yhteistyössä