Minkä nimen lapsesi olisi saanut, jos olisit saanut yksin päättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja truupa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisen nimi on yhteisesti päätetty ja keksittykin, vähän vaikea tietää olisiko se muuttunut. Kuopuksen nimmi on ehkä enemmän minun ehdottamani, yksi kolmesta olisi ehkä joku muu jos kokonaan olisin saanut nimen päättää yksin.

Peppi/Saga/Sade Loviisa (tuo Loviisa on miule tärkeä nimi, joka oli ehdottomasti saatava mukaan :rolleyes: ilman "Loviisa-pakkoa" kolmas nimi olisi varmaan ollut Linnea tms). tuli kuitenkin Senja Sara Loviisa... mies kun on allerginen erikoisille nimille . pojasta taas olisi tullut, siis jos jatkamme kuvittelua että olisin saanut yksin päättää: Jimi Tiitus Olavi

Viimeksi muokattu:
Tytöstä olisi tullut Ilona, mutta kun miehelle tulee siitä nimestä ikäviä mielleyhtymiä, niin tytöstä tuli jotain ihan muuta. Poika sen sijaan on sen niminen kuin halusinkin. Tosin mieskin oli sitä nimeä makustellut itsekseen, ennen kuin olin edes omia ajatuksiani tuonut julki :)

Toinen pojista olisi varmaan Eemeli, muttei sopinut exälle, muistaakseni veljensä toinen nimi on Eemeli. Eetusta tykkäsin myös, samoin Aaposta. :D Tytöillä saattaisi olla joku näistä: Saaga, Aada, Iida.

Mun lapsilla on miehen sukunimi. Asia, josta käytiin pitkään taistoa ja mies voitti. Joten hän ehdotti, et mä saan päättää etunimet.

Eli mun lapsilla on just ne etunimet, jotka mä olisin halunnutkin. Hyvä säkä sinänsä ukolla, että sekin tykkää niistä. :D (tosin poitsun nimeä se nieleskeli muutaman kuukauden ennen kuin tottui)

Yhteistyössä