Minkä niminen voisi olla seuraava lapsesi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dialöäö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä lemppari nimet ovat Peppiina ja Oliver.
 
No meille syntymässä kesällä toinen tyttö ja ollaan mietitty että annetaan nimeksi Iina.

Jos olisi ollut poika, siitä olisi tullut Luka, oon pienestä tytöstä asti puhunut että jos pojan saan siitä tulee Luka ja puolisoni pitää nimestä myös onneksi :)
 
Koulussa oli kiltit ystävykset Janna ja Heidi jotka aina yhdessä, ja ajattelin että siinäpäs olisi kivat nimet siskoksille jos saan joskus ihania tyttöjä. Nyt odotan kaksostyttöjä! <3 ja laitan nuo nimet! :)
 
Aurora olisi hieno, mutta jos isä sattuisi olemaan ranskalainen (<- täyttä toiveajattelua taas) niin ne lausuisivat sen ihan eri tavalla eikä lapsiraukka tunnistaisi nimeään. Tai sitten voisi olla joku suomenkielinen sana, joka ei kovin yleinen nimenä, jos menisi vaan maistraatista läpi,
 

Yhteistyössä