Minkä niminen voisi olla seuraava lapsesi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dialöäö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo tulossa seuraavaa, saati sitä seuraavaa, mutta hirveästi on ihania nimiä olemassa.

Esim. Ingrid, Ingela, Astrid, Kaarina, Inkeri, Lotta, Sylvi, Sara, Hilma, Merkel, Daniel, Tuulikki..
 

Yhteistyössä