minkä on mielestäsi ehdoton yläikäraja? (uimahalli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kiti:
nöppönen: En puhunutkaan nelivuotiaan yksinlaittamisesta, vaan että minusta ei ole suotavaa välttämättä että tämänikäinen menee esim. naisten pukkariin. Isä/muu mies seuraksi oikealle puolelle.

mistäs mie muun miehen sinne kaveriksi löydän. miks tuon ikäisen ei ole suotavaa olla naisten pukkarissa? :o

nöppönen: En puhunutkaan nelivuotiaan yksinlaittamisesta, vaan että minusta ei ole suotavaa välttämättä että tämänikäinen menee esim. naisten pukkariin. Isä/muu mies seuraksi oikealle puolelle.

no mutta kaikilla ei ole ketään viemässä...
ja jotain vikaa jollakin jos ei 4 vuotias voi olla samassa saunassa!

no mutta kaikilla ei ole ketään viemässä...
ja jotain vikaa jollakin jos ei 4 vuotias voi olla samassa saunassa!

nöppönen: Jaa-a, enpä tiedä mistä mieskaverin pojalle löydät. Ja siis tämähän oli vain ja ainoastaan minun mielipiteeni. Itse teet valintasi, mutta kannattaa muistaa ajatella muita uimareita.

nöppönen: Jaa-a, enpä tiedä mistä mieskaverin pojalle löydät. Ja siis tämähän oli vain ja ainoastaan minun mielipiteeni. Itse teet valintasi, mutta kannattaa muistaa ajatella muita uimareita.

sä oot provo!

Leija: Kyllä olen.

Ei tartte nyt mammojen vetää hernepeltoa nenuun MINUN mielipiteeni tähden. Viekaa vaikka 15 vuotiaat poikanne samaan saunaan naisten kanssa, toivottavasti vain en käy samassa uimahallissa..:D

Leija: Kyllä olen.

Ei tartte nyt mammojen vetää hernepeltoa nenuun MINUN mielipiteeni tähden. Viekaa vaikka 15 vuotiaat poikanne samaan saunaan naisten kanssa, toivottavasti vain en käy samassa uimahallissa..:D

mitä pahaa siinä on?
jos kyse on 4 vuotiaasta lapsesta..

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kuinka montaa mammaa häiritsis jos pukkarissa on esim 6v poika?

Ei mua haittaa. Tuskin mää ees huomaisin asiaa, mutta jos se haittaa sen 6-vuotiaan eskarikaveria, joka sattuu olemaan samaan aikaan. :/ En tiiä. Monipiippusia asioita. =)

Minua ei häiritse niinkään neljä tai kuusivuotias poika, mutta kysykää samaa neljä tai kuusivuotiaalta tytöltä.

mä kävin iskän kans uimahallissa pienenä ja menin miesten puolella mukaan kouluikään asti. mut joillekin siitä alastomuudesta tehdäänkin ihan älyttömän suuri numero.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
kuinka montaa mammaa häiritsis jos pukkarissa on esim 6v poika?

Ei mua haittaa. Tuskin mää ees huomaisin asiaa, mutta jos se haittaa sen 6-vuotiaan eskarikaveria, joka sattuu olemaan samaan aikaan. :/ En tiiä. Monipiippusia asioita. =)

Tätä juuri tarkoitan :)

kai se on siitäkin kiinni mihin on opittu, minä olen käynyt aina saunassa sekä tyttöjen että poikien kanssa. ja meille oli ainakin ihan tavallista et me lapset päästiin keskenään saunaan illanistujaisten aikaan jne.

Yhteistyössä