Minkä pituinen nainen on pitkä/lyhyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja on katsojan silmissä;24480523:
Olen vain 170cm pitkä, enkä pidä itseäni "pitkänä". Silti tuntuu, että ympärillä on aina mua lyhyempiä ihmisiä eniten. Eikä tarvi laittaa kovinkaan korkeita korkoja, kun tuntuu jo, että jyrään kaikki... ;)
Mieheni on mua 30cm pidempi, joten kotona kyllä tunnen itseni tumpiksi...

Jännä, miten erilailla ihmiset kokee nämä asiat. Itse olen 169cm, ja vaikka olisin korkeillakin koroilla, ei minulle tule tuollaista "jyrään kaikki"- tunnetta. En tosin muutenkaan juuri kiinnitä huomiota muiden ihmisten pituuteen tai paksuuteen.
Siihen, miten pitkältä joku näyttää vaikuttaa kyllä valtavasti kropan mittasuhteet ja ryhti.

Mun mielestä lyhyt on hän, jonka pituus on alle keskipituuden. Ja toisinpäin pitkä hän, joka on yli keskipituuden. Onhan se kuitenkin myös kiinni omasta pituudesta, siis minkä kokee pitkänä, minkä ei. Mua pidetään kavereiden keskuudessa pitkänä, olen 175 cm. Toisaalta mies pitää mua pätkänä, mutta hän onkin 196 cm :).

[QUOTE="dooris";24480703]Mä olen 180cm PITKÄ, harvemmin tapaa itseään pidempiä naisia :)[/QUOTE]

Tääh? No, ilmeisesti asut tuppukylässä.

Mun mielestä pitkä nainen on sellainen, joka ei mielellään laita korkokenkiä eli yli 180... lyhyt on taas alle 170 senttinen.

Olen 171 cm ja pidän itseäni PITKÄNÄ. Tämä kai johtuu siitä, että useimmat kaverini niin lapsuudessa kuin nuoruudessakin ovat olleet korkeitaan 160cm pitkiä. Mieheni siskojen rinnalla tunnen olevani tavis :) Heistä pisin 180cm ja muutkin vähintään 172cm. Lyhyenä pidän alle 160 cm:n mittaisia.

Mä olen sen 169/170cm, koulussa taidettu viimeksi mittailla. Käytän helpolla 10-12cm korkoja ja likkakavereiden joukossa olen silti lyhyt. 3 Niistä huitelee 180cm yli ja yksi on minua sentin pari pidempi (jos laittaa korkkarit on siis pidempi)
Muutama kaveri on sitten taasen reilusti minua lyhyempiä eli siellä 160cm hujakoilla.
Minulle pitkä nainen on tuon 180cm ja lyhyt tuon 160cm ja alle.

Yhteistyössä