Minkä pituisia teillä on 3 vuotiaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En jaksa aloittaa uutta ketjua, joten kysyn tätä kautta:
Minkä painoisia teidän kolmevuotiaat on?

Omani pituutta en tiedä, käyttää 98cm vaatteita, mutta
on huono syömään ja paino huolestuttaa minua.
Painoa on siis vain 12,5 kg ja ikää 2v 11kk.

Meidän 86 cm pitkä sirppana painaa 10,5 kiloa. Kuun lopussa neuvola, toivottavasti on tullut joku gramma lisää, mutta tuollaiset mitat siis joulukuun alun mittauksissa (lääkärillä).

[QUOTE="pöllö";22824872]En jaksa aloittaa uutta ketjua, joten kysyn tätä kautta:

Painoa on siis vain 12,5 kg ja ikää 2v 11kk.[/QUOTE]

Meidän keiju 89cm ja 10kg 3v neuvolassa.. En ole huolissani. On sopusuhtainen ja ihan terve, hän on vaan pieni. Ja myös huono syömään :)

Meillä poika 3v neuvolassa (noin viikkoa vajaa 3v) oli 93cm ja 13kg. On ollut aina hoikka poika, mutta ei mitään hätää, syö kuitenkin hyvin ja on terve nuori herra :)

Okei, eli teillä muillakin on sirpakoita 3-vuotiaita.
Meidän tyttö on kyllä tosi touhukas, reipas ja aktiivinen ja on ollut terve.
Että sen puolesta ei kannta olla huolissaan painosta, mutta kattelin, että hän on saanut vuodessa vain 2kg painoa lisää. Se tuntuu niin vähältä..

[QUOTE="pöllö";22825057]Okei, eli teillä muillakin on sirpakoita 3-vuotiaita.
Meidän tyttö on kyllä tosi touhukas, reipas ja aktiivinen ja on ollut terve.
Että sen puolesta ei kannta olla huolissaan painosta, mutta kattelin, että hän on saanut vuodessa vain 2kg painoa lisää. Se tuntuu niin vähältä..[/QUOTE]

Meillä on tullut puolessa vuodessa 200g. Kontrolleissa ollaan kyllä ravattu jatkuvasti, mutta kuulemma riittää kun ei pysähdy kokonaan tai käänny laskuun. Eli älä huolestu turhaan.

[QUOTE="pöllö";22824872]En jaksa aloittaa uutta ketjua, joten kysyn tätä kautta:

Painoa on siis vain 12,5 kg ja ikää 2v 11kk.[/QUOTE]

No ei tuo paino nyt mikään alhainen ole, meillä mennään -20 käyrää ja ihan normaali on. Se että pomppii siinä käyrällä, se on huolestuttavaa.

Yhteistyössä