Miks et hae opiskelemaan. Mä oon 25v ja oon suorittamassa opintoja loppuun, olin äitiyslomalla ja hoitovapaalla, niin jouduin laittaa opinnot hetkeks jäihin. Keväällä valmistun ja puhkun intoa. Jätin koulut kesken teininä, ala jota opiskelin ei ollu mun juttu. Muutin vieraaseen kaupunkiin miehen takia ja asuttiin 4v yhessä ja se oli suurin virhe mitä olen eläissäni tehny. Ennen tota muuttoa oli mulla terveyden kanssa ongelmia. Exän kanssa asuessa alko alkoholi hallitsemaan kaikkea liikaa. Exä oli väkivaltanen, käytti paljon alkoa ja huumeita, lähinnä sillon kun oli siihen seuraa, käytti myös hormoneita ja jotain äitinsä mielenterveyslääkkeitä salaa. Tohon aikaan kävin töissä ja työt pystyin kyllä hoitaa, vaikka alkoa paljon käytinkin. Sitten tein varmaan elämäni parhaimman päätöksen ja lähin opiskelee. Sen jälkeen pikku hiljaa rupesin saamaan itteeni ja elämääni kuntoon. Nykysen miehen tullessa kuvioihin, sain miehen tuella loputkin asiat kuntoon. Nykysin elän elämäni onnellisinta aikaa ja nautin kyllä kaikesta täysin rinnoin

. Alkoa en käytä ollenkaan, en halua sotkea mun elämää enää uudestaan. Tytär on saanu aikaan sen että, arvostan mun omaa hyvinvointia ja elämääni paljon, pääasia on että, oon tehny paljon työtä selvitäkseni vaikeista asioista yli ja oon nyt hyvällä tiellä elämässäni. Kyllä muakin toisinaan näin jälkeenpäin harmittaa, että en sillon aikanaan käyny koulua loppuun ja hyppäsin suinpäin suhteeseen joka oli vähällä tuhota mut kokonaan. Mutta, oon jo niin, lähellä mun tavoitteita ja oon niitten eteen tehny kovasti työtä, että, en halua tuhlata elämääni murehtimiseen. Meille kuuluu jotkin tietyt virheet, ei ehkä muuten oltais niitä ihmisiä mitä nyt ollaan ja ei ehkä arvostettais elämää samalla tavalla.
Hae opiskelemaan ja näytä itelles että, susta on siihen. Mitä väliä minkä ikänen olet. Nyt unoha toi katkeruus ja laita asiat rullamaan eteenpäin, ei ne järjesty jos, jäät vaan kotiin murehtimaan. Pää pystyyn ja jätä menneisyys taakse. Susta on siihen jos mustakin on

. Mitä sitten, mitä olet mennesyydessäs ollu, elä tätä päivää ja nauti siitä, mitä nyt olet ja tuut vielä olemaan. Asiat järjestyy kyllä, kun ne laittaa järjestymään

. Tsemppiä sulle ja toivon kovasti että, kaikki järjestyy

.
Mä opiskelen tällä hetkellä teinien keskellä, mut se ei haittaa, koska keskityn vaan ja ainoastaan opintojen suorittamiseen. Alan hakea töitä samantien kun valmistun ja muutama paikka on jo valmiiks tiedossa mistä kyselen heti samantien paikkaa

.