Minkä verran teillä isovanhemmat ostaa lapsille lahjoja jouluna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehen vanhemmat ostavat ehkä yhden lajan jokaiselle tai yhteiseksi jonkun. Isommille on saattanut olla lahja rahana kirjekuoressa. Mun isäni laittaa 100e jokaiselle lapsenlapselleen. Mun äiti sen sijaan ostaa kaikille useamman paketin, tosin nyt kun lapsenlapsia on enemmän niin pikkuisen on vähentynyt, mutta kyllä taisi viimekin jouluna olle 3 pakettia jokaiselle... ja kun meillläkin on lapsia 5 niin yhteensä niitä on 15.

Mun äiti ostaa muutaman paketin per lapsi. Miehen vanhemmat myös muutaman paketin yhteensä. (Eri osoitteet kuin heillä on) Anoppi siis pari lahjaa per muksu ja samoin appiukolta pari pakettia lasta kohti.

Mun vanhemmat ovat ostaneet aina mielellään lapsenlapsilleen joululahjoja. Mitä isommaksi lapset ovat tulleet, sitä vähemmän määrällisesti, mutta vastaavasti kalliimpia. Exän vanhemmat ovat jehovan todistajia, joten eivät ole koskaan ostaneet joululahjoja lapsenlapsilleen.

Jos mä saan joskus lapsenlapsia, hurahdan varmaan niin pahasti, että lasteni pitää ripustaa sementtipainot jalkoihini, etten leijaile leluhyllyjen välissä kahmien mukaani kaikkea ihanaa :D Toistaiseksi leijun leluhyllyjen välissä ja lahjoitan lelut niitä tarvitseville.

Yhteistyössä