Alkuperäinen kirjoittaja laalaa:
Näissä listoissa on kyllä uskomattomia hintaeroja

Mutta siis tärkeintähän on että itsellä on varma ja hyvä olla, että pesä on valmiina.
Mulla on tuntuma että perussettiin voi käyttää 50e (vanhat vaunut, lainattu kaukalo, kirppari- ja kierrätysvaatteita, vanhoista vaatteista ommeltuja vaippoja, perhepeti) tai 2000 euroa.
En kyllä allekirjoita sitä että vauvan tulo merkitsee hurjaa rahanmenoa.
Kuka tykkää mistäkin Vaunuja saa toki halvallakin, mutta tavallisesti parin kympin vaunut ovat ikivanhoja, homeisia, rikki tms. Itse en laittaisi lastani sellaiseen. Vaunuja käytetään yleensä joka päivä ja jos on huono työntää tai muuten prakaa, toivoo monta kertaa että olisi panostanut edes hitusen enemmän laatuun.
Eikä välttämättä ole ketään keneltä lainata kaukaloa, tai sitten se on niin vanha ettei turvallisuus välttämättä ole kohdillaan. Mitä jos ostaa jonkun 5 euron ikivanhan kaukalon, tulee kolari ja huomataan että oho, päreiksi meni. Ja jos vielä voidaan olettaa että uusi kaukalo olisi kestänyt niin...
Miten muuten nuo vanhoista vaatteista ommellut vaipat toimii? Onko ne imukykyisiä, pitääko maitokakat sisällä? Mä olen ymmärtänyt että koestoihin on ihan omat kankaansa. En siis oikeasti tiedä ja siksi kyselen.