Minkäköhänlaisia julkkikset on oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuosta Kristian Meurman-jutusta tuli mieleen (se syyttää Tero Vaaraa starailusta IL:ssä), että minkähänlaisia julkkikset on oikeasti luonteeltaan? Totakin Vaaraa olin pitänyt leppoisana ja lupsakkana "taviksena", mutta taitaakin olla kaikkea muuta.

Mitä mieltä te olette, kuka on mitäkin ja kuka esittää?

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mä oon tän kriden tienny/tuntenu jo ennen ku siit tuli "julkkis" ja ei ehkä kannattais hänenkään muita kovasti syytellä :saint:

Mitä tiedät siitä?

Ja huom. että olen aina pitänyt Meurmania vähän leuhkanoloisena (en siis tunne henk.koht.)

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Ei vois vähempää kiinnostaa. En osaa pitää suomalaisia "julkkiksia" mitenkään erikoisina tapauksina, mulle ne on ihmisiä siinä missä naapurin Marjattakin.

Niinpä, ja yhtälailla ulkolaiset julkutkin on lihaa ja verta kuten me muutkin. Käyvät aamupas**lla jne. :D

Jollain voi nousta hattuun ja käytös muuttua sen jälkeen kun nousee julkisuuteen, mutta ne ketkä itse tunnen on ihan samanlaisia kuin me tavitsetkin. Tosin muutama taitelija on aika persoonallinen, mutta sillä ei taida olla mitään tekemistä julkisuuden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mä oon tän kriden tienny/tuntenu jo ennen ku siit tuli "julkkis" ja ei ehkä kannattais hänenkään muita kovasti syytellä :saint:

Mitä tiedät siitä?

Ja huom. että olen aina pitänyt Meurmania vähän leuhkanoloisena (en siis tunne henk.koht.)

Se oli kaverin bändikaveri ja oli sit frendin vanhojentanssiparina. Kävin kattomassa sen ekoja "isoja" keikkoja kaverin pyynnöstä ja ostin jopa (miks ihmees?) sen ilmeseti ekan omakustannelevyn.
Joten se siitä ja se hänestä, ei jääny mikään hyvä kuva.

No ihan tavallisia ihmisiä hyvine ja huonoine puolineen. Samat ilon- ja murheenaiheet ja tosiaan samalla tavalla istuvat pytyllä aamupaskalla kuin me kaikki muutkin :D

Yhteistyössä