Minkäkokoinen keväthaalari ja -takki nyt 105 cm pituiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 104 vai 110
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostaisin 110. Jos se ei olis liian keväinen niin voisi sitten pitää ens syksynäkin. Luulen että 104 vois olla jo syksyllä pieni. Toisaalta jos lapsi hyvin hentonen ja ei aio käyttää tosiaan kun kevään, niin sitten 104.

Alkuperäinen kirjoittaja piikkitukka:
110. vai kuka nyt menee ja ostaa pienen? kyllä meillä 105 cm tytölle ostin reiman 110 ja ihan hyvä

Reima onkin niukempaa mitoitusta kuin esim. Ticket to Heaven. Onneksi T2H:lta tullut kevääksi haalareita missä vyötärökiristys, eli ei roiku lapsen päällä niinkuin ne baggie-malliset haalarit. Jos vain löytyy koossa 110 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piikkitukka:
110. vai kuka nyt menee ja ostaa pienen? kyllä meillä 105 cm tytölle ostin reiman 110 ja ihan hyvä

Reima onkin niukempaa mitoitusta kuin esim. Ticket to Heaven. Onneksi T2H:lta tullut kevääksi haalareita missä vyötärökiristys, eli ei roiku lapsen päällä niinkuin ne baggie-malliset haalarit. Jos vain löytyy koossa 110 cm.

Mulla poika nyt 106cm, syksyllä ostin 104cm Ticketin talvihaalarin ja hyvä kun kevääseen saakka mahtuu päälle. Samoin viime keväänä ostettu samankokoinen keväthaalari ticketilä ei kyllä keväällä enää mahdu.
Mulla pojalla lyhyet jalat, mutta pitkä selkä.
Kannattaa ehdottomasti ostaa 110cm, ni menee vielä syksylläkin.

Yhteistyössä