Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä on tuollainen radiopuhelin malli, olikohan gobra merkiltään.
Niissä on ladattavat akut!Alkuperäinen kirjoittaja zuku:minkälaisia kokemuksia radiopuhelimista?
kuluttaako paljon pattereita?
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:saakohan pakkasella viedä yhtäkään mallia pihalle taisin jostakin lukea että olisi syttynyt koppa palamaan?! tosin tuskin enään pakastaa..ja philipsiä on kehuttu hyväksi hinta/laatu
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:hymm mistä niitä gobria saa??
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:saakohan pakkasella viedä yhtäkään mallia pihalle taisin jostakin lukea että olisi syttynyt koppa palamaan?! tosin tuskin enään pakastaa..ja philipsiä on kehuttu hyväksi hinta/laatu
mitä sellasella tekee jota ei saa veidä pakkasella pihalle...tääl ainakin on vielä pakkasta ja ens talvena myös :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:hymm mistä niitä gobria saa??
kirjota vaikka googleen toi hakusanaks niin saat netistä tilattua. mekin tilattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:meillä on gobra radiopuhelimet. patterit kestää kauan. ladattavat. pitkä kantavuus(peräti 4km ellen väärin muista) olen ollut todella tyytyväinen. suosittelen lämpimästi muillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Muistaakseni agrimarket myy, en ole ihan varma oliko just gobra vai joku muu. Meille ostettiin seinäjoelta (nurmo?) minimanista.
Ja tarkista, että saat varmasti sellaisen, jossa on itkuhälytintoiminto.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:[
Ei tarvitse välttämättä itkuhälytintoimintoa, vaan pelkkä vox riittää (eli että aktivoituu äänestä ). Itse käytän pelkkää voxia kun ei tarvitse painaa nappeja niin montaa kertaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Eikö nuo sitten tarkoita samaa? Tai ainakin käytännössä?!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:expertiltä ostettiin me tuo gobra. Se on tosiaan hyvä ja kestää pakkasta, esin philipsin hälyttimissä on käyttolämpötila +10-+40 astetta, en tosiaan riskeeraisi tuollaisen kanssa ulos viemällä muuta kuin kesällä. Philips oli muistaakseni myös se joka siellä vaunuissa kuumeni.
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Meidän Philipsissä on kyllä käyttälämpötilä 0-+40 astetta.
Mut mä en kyllä edes ymmärrä miksi pitää tunkee lapsi ulos nukkumaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Meidän Philipsissä on kyllä käyttälämpötilä 0-+40 astetta.
Mut mä en kyllä edes ymmärrä miksi pitää tunkee lapsi ulos nukkumaan..
En minäkään ole fanaattinen ulkona nukuttamisen kannattaja, mutta äskenkin tuossa tulimme isompien kanssa sisälle ja vauva jäi vielä vaunuihin jatkamaan uniaan. Hyvä että on itkuhälytin ettei tarvitse herättää vauvaa tuon takia.