minkälainen on kaunis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkaimpani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
kauneutta on niin monenlaista välttämättä sillä ei ole mitään tekemistä ulkomuodon/näön kanssa

no tarkoitin ulkonäöllisesti. mun mielestä sporttisuus/lihaksikkuus on kaunista, ja vaatteet löysät housut ja kireä toppi :p

Mut kauniskaan ei näytä kovin hyvältä jos on naama mutrussa tai hartiat anteekspyytävästi lysyssä... Kyllä sillä miten ihminen ittensä kantaa on kauneuden kanssa enemmän tekemistä kuin vaan sillä miltä näyttää.

Mutta noin ihan pinnallisesti, itse tykkään sporttisen kiinteästä kropasta, pitkistä hiuksista, suurista silmistä, sileästä ihosta... Sellasesta peruskauniista. Mutta kurvikkaampi tai hoikempi voi olla yhtä lailla kaunis.
Parasta on jos persoonassa on potkua tuon peruskauneuden lisäksi =)

Laiha, suht isorintainen (70c kuppikoko, 160cm, 45k-42kg), hyvähiuksinen, korkeat poskipäät, erottuvat silmät, tummat silmäripset, vaaleaihoinen...hyväihoinen (ei finnejä, tai finniarpia, ei rasvanaama), erottuva leuka.

<3

Kaunis nainen on hymyilevä, tasapainoinen - ei ylpistelevä mutta ei jurottavakaan. Vapautuneen näköinen. Tumma, vaalea tai punapää, tai miksei sinipääkin tai aivan vallan kalju.

Kovin lihaksikas tai kovin paksu ei ole silmääni kauneutta, vaan sopivan ryhdikäs olemus.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mut kauniskaan ei näytä kovin hyvältä jos on naama mutrussa tai hartiat anteekspyytävästi lysyssä... Kyllä sillä miten ihminen ittensä kantaa on kauneuden kanssa enemmän tekemistä kuin vaan sillä miltä näyttää.

Mutta noin ihan pinnallisesti, itse tykkään sporttisen kiinteästä kropasta, pitkistä hiuksista, suurista silmistä, sileästä ihosta... Sellasesta peruskauniista. Mutta kurvikkaampi tai hoikempi voi olla yhtä lailla kaunis.
Parasta on jos persoonassa on potkua tuon peruskauneuden lisäksi =)

peesi...sen takia on vaikea määritellä kuka on kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
mä en ole pinnalinen onneksi..

voi anteeksi jos tämä nyt loukkasi jotenkin, etkö koskaan nää esim kadulla kaunista naista tai komeaa miestä?

ei mitenkään loukannut :) kyllä mä nään joka päivä kauniita ihmisiä kadulla lihavia,hoikkia tai sporttisia.

mä en ole pinnalinen onneksi..

voi anteeksi jos tämä nyt loukkasi jotenkin, etkö koskaan nää esim kadulla kaunista naista tai komeaa miestä?

ei mitenkään loukannut :) kyllä mä nään joka päivä kauniita ihmisiä kadulla lihavia,hoikkia tai sporttisia.

juu..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Semmoinen luonnonkaunis joka ei tarvitse edes meikkiä. Yksi luokkatoveri kauppiksessa oli sellainen.

ai musta puhuit? no ei kai vitsi vitsinä :laugh: :snotty: :p

Jaa en tiedä . En muista oonko susta kuvaa nähnyt. Ja taidat olla liian nuori siihen että olisit ollut samaan aikaan mun kanssa siellä kauppiksessa.

Semmoinen luonnonkaunis joka ei tarvitse edes meikkiä. Yksi luokkatoveri kauppiksessa oli sellainen.

ai musta puhuit? no ei kai vitsi vitsinä :laugh: :snotty: :p

Jaa en tiedä . En muista oonko susta kuvaa nähnyt. Ja taidat olla liian nuori siihen että olisit ollut samaan aikaan mun kanssa siellä kauppiksessa.

no en oo käyny kauppista, tuo ny oli mun tyhmää huumoria, jolle ei naura yleensä kuin minä :laugh: :ashamed:

-suht normaalipainoinen, ei missään nimessä luiseva (esim. BMI 17) eikä
-hyvä iho
-kauniit, miellyttävät kasvot, hymyilevä
-naisellisia kaaria löytyy, kuten erottuva vyötärö, rinnat (ei tarvi olla isorintainen), pakarat
-huoliteltu

Yhteistyössä