Mitä ajattelette, jos näätte nuoren parin:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

ddss

Vieras
jossa mies on hoikka, sporttinen ja hyvännäköinen. Nainen taas selvästi ylipainoinen tavis.

Olkaa rehellisiä oikeasti. Suurin osa vastaa varmaan 2, mutta ajatteletko oikeasti niin?

1. En kiinnitä ikinä muihin huomita
2. Se nainen on se miehen mielestä kaunis ja seksikäs
3. Ehkä se nainen on lihonut ja mies ei kehtaa jättää
4. Sitä miestä ei kiinnosta naisen ulkonäkö, kuhan on joku kainalossa
5. Miksihän nuo ovat yhdessä?
6. Makuja on näköjään monia. Hyvännököisen miehen mielestä se hyvännäköisin nainen ei olekkaan mikään miss suomi.

No me taidetaan olla juuri tuollainen pari:) Mies on sporttinen, muodikas, hyvnnäköinen, komea yms. Olen mäkin muodikas ja tyylikäs, mutta ylipainoinen tavis muuten:) Miehen mielestä mä olen kaunis ja seksikäs.

jossa mies on hoikka, sporttinen ja hyvännäköinen. Nainen taas selvästi ylipainoinen tavis.

Olkaa rehellisiä oikeasti. Suurin osa vastaa varmaan 2, mutta ajatteletko oikeasti niin?

6. Makuja on näköjään monia. Hyvännököisen miehen mielestä se hyvännäköisin nainen ei olekkaan mikään miss suomi.

Kohta 3 tuntuu epätodennäköiseltä, jos nuoripari.
Ei tossa listalla oikeen ollu mun vaihtoehtoa. Varmaan "oho" ja siinä se...

Meillä on vähän tuollainen tilanne juurikin :D
Mies omistaa urheilullisen vartalon ja on komeakin, itselleni jääny "vähän" raskauskiloja roikkumaan kahden lapsen jäljiltä, ja painoa on 20kg enemmän kuin seurustelumme alkaessa..
Silti mieheni pitää minua edelleen hyvännäköisenä ja seksikkäänä =)

muoks. Ja nuoripar ollaan, iät 21v ja 24v.

En mitään niista, eniten ehkä 2 tai 6. Mulle tulee jotenkin aina tosi hyvä mieli kun näen sellaisia pariskuntia, missä se "paremmannäköisempi" puolisko selvästi on sen toisen kanssa rakkaudesta. Jotenkin siitä tulee sellainen fiilis, että maailmassa on sentään aitoakin rakkautta.

Meidän parisuhteessa mun mielestä asia on niin, että meistä mies on se paremmannäköinne ja miehen mielestä minä. ;)

Jatkaa vielä... Jos molemmat puoliskot on ihan hirveän hyvännäköisiä, tulee mieleen, että ne on toistensa kanssa vain sen takia, että näyttävät pariskuntana hyvältä ulospäin. En tiedä miksi ajattelen näin... :D

Vaikka toinen olisikin selvästi paremman näköinen, ei se sitä tarkoita, että kyseessä olisi aito rakkaus. Sen paremman näköisen mielestä se toinen voi oikeasti olla ihan mielettömän kaunis ja upea, vaikka ei ehkä olekkaan upea yhteiskunnan normien mukaan.

Mun mies on urheilullinen, hoikka ja komea. Saisi varmaan vaikka minkälaisen kissan itselleen. Silti hän rakastaa mua ja pitää mua todella seksikkäänä. Hänen mielestään mä olen maailman seksikkäin nainen ja kourii mua kyllästymiseen saakka. Olen myös kaunis hänen mielestään ja mieheni myötä mäkin olen alkanut tuntea itseni todella kauniiksi. Mies on myös sanonut, että kiinnitti muhun aluksi huomiota, koska olin niin upea ja ihastui mun maailman kauneimpiin kasvoihin.

Mun bmi on 30 ja olen ihan tavis kai muuten. Olemme 25 ja 26v ja yhdessä 6-vuotta. En ole lihonut yhdessä olomme aikana.

Eli 2. Makuja on monia.

Mun sisko ja hänen miehensä on tuollainen pari, tosin mun sisko on ihan valtavan kaunis kasvoiltaan vaikka vähän paksu onkin. Miehensä taas on hyvinkin jäntevävartaloinen ja komea kasvoiltaan. He ovat yhdessä koska rakastavat toisiaan. Mun sisko oli hoikka kun he alkoivat seurustelemaan, mutta en usko että tuo edelleen yhdessä oleminen johtuis siitä ettei miehensä kehtaa jättää häntä.

Tuollaisen tuntemattoman parin nähdessäni ajattelen jotakuinkin että "toiset tykkää muhkummista". :D

Rehellinen vastaukseni tuossa ylhäällä tummennettuna.