O
oikea ammattivalittaja
Vieras
Mietin sitä kun täällä sellasia järjestetään,jos hakisin sinne. Olisi jotain tekemistä eikä se ehkä olisi liian vaikea koulutus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No kauppis taitaa olla mulle liian vaikea,töihin menen jos jotain löytyy. Mies ei tällä hetkellä kerkiä sitä liikettä perustamaan ja se kioski yrittäjyys meni toiselle. Mikä on vaikeaa ymmärtää?
Vaikka koulutuksen kävisitkin niin se ei (onneksi) ole takuu siitä että työpaikan saat.
Tottakai opiskelu kannattaa, sinne vaan.
No kyllä mä siksi aion opiskella että töitä saisin.
Tokihan voit yksityiseksi alkaa, mutta siinä sitten pitää itse haalia asiakkaat joka sulle varmasti haastavaa. Ja sitä merkonomin koulutusta tarvittaisiin niihin paperiasioiden hoitoon kyllä...![]()
No aion hakea tuohon koulutukseen. Ja maine coonille tuossa ylempänä on mun selitykset miksi tilanteet ovat muuttuneet.Haluan tehdä jotain päivisin en vain olla kotona.
Miksi asiakkaiden hankkiminen olisi minulle haastavaa?ja sinustako on parempi että istun päivät kotona tekemättä mitään?
Itse olen yksityinen pph. Minulla on lähihoitajan koulutus.