K
"kaak"
Vieras
Noista palkoista, kuitenkin työ on raskasta ja koulutus amk joten luulis VAATIVAN enemmän :O
Pulaa muutenkin niistä niin ehkä se houkuttelis vähän lisää työntekijöitäkin, muuten itsekin hakisin, mutta pakko lukea jotain muuta talouden kannalta : /
Niin miksi ei tule uutta lakkoa?
Pulaa muutenkin niistä niin ehkä se houkuttelis vähän lisää työntekijöitäkin, muuten itsekin hakisin, mutta pakko lukea jotain muuta talouden kannalta : /
Niin miksi ei tule uutta lakkoa?