Minkälainen palkka on mielestäsi 4000 ?/ kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy hän

Vieras
Työaika 37,5 h/ viikko, ylityötunneista 50-100 % korvaus työehtosopimuksen ja lain mukaisesti. Sisätyö. Ei matkustamista. Työ vaatii ylemmän korkeakoulututkinnon.

En kerro, mikä työ on kyseessä sen tarkemmin. Haluaisin vain tietää, millaisia ajatuksia tuollainen työsuhde herättää äkkiseltään.

Passais mullekin. Itselläni kk-tutkinto, 37,5h/viikko (käytännössä liukuva työaika), ei ylityökorvauksia, työhön kuuluu matkustelua, sisätyö. Palkka alle 2000 e/kk. Ja pidän jo tätäkin hyvänä palkkana, kesätöissä sain max 1400 e/kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Varmaan itsekin tiedät, että palkka on ihan kohtuullinen. Tottakai aina voi olla parempikin, mutta noilla tiedoilla ei valittamista.

Tiedän tottakai, että on kohtuullinen. Mutta mulla on erinäiset syyni kysellä, miltä tuo muista kuulostaa.

Erityisen kiva olisi, jos joku vastaavan koulutuksen omaava lausuisi mielipidettään!!

Alkuperäinen kirjoittaja pokemoni:
Passais mullekin. Itselläni kk-tutkinto, 37,5h/viikko (käytännössä liukuva työaika), ei ylityökorvauksia, työhön kuuluu matkustelua, sisätyö. Palkka alle 2000 e/kk.

No tuohon nähden kyllä:/ Hirveää riistoa tuo sinun tapaus:(:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Passais mullekin. Itselläni kk-tutkinto, 37,5h/viikko (käytännössä liukuva työaika), ei ylityökorvauksia, työhön kuuluu matkustelua, sisätyö. Palkka alle 2000 e/kk.

No tuohon nähden kyllä:/ Hirveää riistoa tuo sinun tapaus:(:(

miksi ei ylitöitä makseta, sehän on laitonta

Varmaan itsekin tiedät, että palkka on ihan kohtuullinen. Tottakai aina voi olla parempikin, mutta noilla tiedoilla ei valittamista.

Tiedän tottakai, että on kohtuullinen. Mutta mulla on erinäiset syyni kysellä, miltä tuo muista kuulostaa.

Erityisen kiva olisi, jos joku vastaavan koulutuksen omaava lausuisi mielipidettään!!

Minä olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Siksi sanoinkin, että kohtuullinen. Et maininnut mitään muita tietoja, montako vuotta työkokemusta jne., esimiesasemassa vaiko asiantuntija? Yksityinen sektori vai julkinen? Haitari kun on todella laaja alasta riippuen.

Passais mullekin. Itselläni kk-tutkinto, 37,5h/viikko (käytännössä liukuva työaika), ei ylityökorvauksia, työhön kuuluu matkustelua, sisätyö. Palkka alle 2000 e/kk. Ja pidän jo tätäkin hyvänä palkkana, kesätöissä sain max 1400 e/kk.

No ei oo hyvä, oma vikas jos palkkas ei vastaa sitä mitä normaalisti on, pitää uskaltaa vaatia eikä verrata johonkin kaupungin kesätöihin.

Äitini on lastentarhanopettaja ja hänellä on yliopistokoulutus. Palkka on nettona 1800e/kk, hänellä ei ole ylityökorvauksia, koska on systeemi, että ylityötunnit saa vapaaksi myöhemmin.
Joten tuo on todellakin hyvä palkka

Minulla ei makseta ylityötunteja koska saan itse päättää työaikani ja ottaa ylityötunnit vapaana kun itse haluan. Ja kesätyöt tein alalle kuulumattomana kesätuuraajana ja kerroin vain minkälaista palkkaa olen muualla saanut. Nykyinen palkkani vastaa alani palkkataulukoita (minimiä, olen vasta alalle valmistunut), joten "alhainen" palkka ei ole todellakaan oma vikani. Satuin vain valitsemaan mielenkiintoni "huonosti" alalta, jossa ei saa korkeaa palkkaa, mutta ainakin nautin työstäni täysin rinnoin.

Minulla ei makseta ylityötunteja koska saan itse päättää työaikani ja ottaa ylityötunnit vapaana kun itse haluan. Ja kesätyöt tein alalle kuulumattomana kesätuuraajana. Nykyinen palkkani vastaa alani palkkataulukoita (minimiä, olen vasta alalle valmistunut), joten "alhainen" palkka ei ole todellakaan oma vikani. Satuin vain valitsemaan mielenkiintoni "huonosti" alalta, jossa ei saa korkeaa palkkaa, mutta ainakin nautin työstäni täysin rinnoin.

täysin rinnoin. hehe:D :D :D

Minä olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Siksi sanoinkin, että kohtuullinen. Et maininnut mitään muita tietoja, montako vuotta työkokemusta jne., esimiesasemassa vaiko asiantuntija? Yksityinen sektori vai julkinen? Haitari kun on todella laaja alasta riippuen.

En kertonut tarkemmin, koska kiinnostaa vain ensireaktio. Mutta kyseessä siis asiantuntijatehtävät, ei esimiestyötä. Yksityinen sektori. Vastavalmistunut, tosin kokemusta on jo vastaavasta työstä 3-4 vuotta.

Yhteistyössä