V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:Työaika 37,5 h/ viikko, ylityötunneista 50-100 % korvaus työehtosopimuksen ja lain mukaisesti. Sisätyö. Ei matkustamista. Työ vaatii ylemmän korkeakoulututkinnon.
En kerro, mikä työ on kyseessä sen tarkemmin. Haluaisin vain tietää, millaisia ajatuksia tuollainen työsuhde herättää äkkiseltään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:Varmaan itsekin tiedät, että palkka on ihan kohtuullinen. Tottakai aina voi olla parempikin, mutta noilla tiedoilla ei valittamista.
Tiedän tottakai, että on kohtuullinen. Mutta mulla on erinäiset syyni kysellä, miltä tuo muista kuulostaa.
Erityisen kiva olisi, jos joku vastaavan koulutuksen omaava lausuisi mielipidettään!!
Minä olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Siksi sanoinkin, että kohtuullinen. Et maininnut mitään muita tietoja, montako vuotta työkokemusta jne., esimiesasemassa vaiko asiantuntija? Yksityinen sektori vai julkinen? Haitari kun on todella laaja alasta riippuen.
En kertonut tarkemmin, koska kiinnostaa vain ensireaktio. Mutta kyseessä siis asiantuntijatehtävät, ei esimiestyötä. Yksityinen sektori. Vastavalmistunut, tosin kokemusta on jo vastaavasta työstä 3-4 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:Varmaan itsekin tiedät, että palkka on ihan kohtuullinen. Tottakai aina voi olla parempikin, mutta noilla tiedoilla ei valittamista.
Tiedän tottakai, että on kohtuullinen. Mutta mulla on erinäiset syyni kysellä, miltä tuo muista kuulostaa.
Erityisen kiva olisi, jos joku vastaavan koulutuksen omaava lausuisi mielipidettään!!
Minä olen suorittanut ylemmän korkeakoulututkinnon. Siksi sanoinkin, että kohtuullinen. Et maininnut mitään muita tietoja, montako vuotta työkokemusta jne., esimiesasemassa vaiko asiantuntija? Yksityinen sektori vai julkinen? Haitari kun on todella laaja alasta riippuen.
En kertonut tarkemmin, koska kiinnostaa vain ensireaktio. Mutta kyseessä siis asiantuntijatehtävät, ei esimiestyötä. Yksityinen sektori. Vastavalmistunut, tosin kokemusta on jo vastaavasta työstä 3-4 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Äitini on lastentarhanopettaja ja hänellä on yliopistokoulutus. Palkka on nettona 1800e/kk, hänellä ei ole ylityökorvauksia, koska on systeemi, että ylityötunnit saa vapaaksi myöhemmin.
Joten tuo on todellakin hyvä palkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pokemoni:Joo, ja mulla on myös isot rinnat![]()
![]()
isot ja täyteläiset rinnat?
Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:Työaika 37,5 h/ viikko, ylityötunneista 50-100 % korvaus työehtosopimuksen ja lain mukaisesti. Sisätyö. Ei matkustamista. Työ vaatii ylemmän korkeakoulututkinnon.
En kerro, mikä työ on kyseessä sen tarkemmin. Haluaisin vain tietää, millaisia ajatuksia tuollainen työsuhde herättää äkkiseltään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja pokemoni:Passais mullekin. Itselläni kk-tutkinto, 37,5h/viikko (käytännössä liukuva työaika), ei ylityökorvauksia, työhön kuuluu matkustelua, sisätyö. Palkka alle 2000 e/kk.
No tuohon nähden kyllä:/ Hirveää riistoa tuo sinun tapaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyy hän:Työaika 37,5 h/ viikko, ylityötunneista 50-100 % korvaus työehtosopimuksen ja lain mukaisesti. Sisätyö. Ei matkustamista. Työ vaatii ylemmän korkeakoulututkinnon.
Toki tuo palkka on nykymaailmassa kohtuullinen, keskivertopalkkaa huomattavasti isompi.
Kuvaa omaa työtäni. Paitsi että olen Laskentamerkonomi. Toki työkokemusta onkin sitten reilu 20v. Palkka 4.350
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Saan itse suunnilleen tuon verran ja koen että palkka on hyvä ja riittää vaikka mihin.