Minkälaisen kakun teidän puoliso saa isänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä just keittelen kinuskia kondensoidusta maidosta, eli kakun väliin sitä ja tummasta suklaasta mousse. Ite en välitä tällaisesta, mutta tiedän että mies tykkää ihan kympillä :P

Ei niin minkäänlaista :D Itse heräilen varmaan sunnuntaina 11 maissa krapulaan, mies lähtee hakee kaikille hesestä jotain ruokaa, siinä se isänpäivä lounas :D Mies saa ite tehä illalla ruokaa jos haluaa, minen tee :D Poikakin varmaa viipottaa pihalla. ( 11 v )

Vähän juustokakun tyylisen, johon yhteen väliin appelsiinimoussea ja toiseen suklaamoussea. Päälle suklaakiille ja valkosuklaapitsirullia (jotka on vielä tekemättä, toivottavasti onnistuu).

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25006740:
Koskaan en ole kakkua isänpäivänä tehnyt enkä tee. Miksi ihmeessä tekisin kakun? En vaan tajua.

Miksi et tekis? Meillä ainaki lapset haluaa, että isällä on kakku ja koska eivät vielä osaa tehdä sitä itse niin tehdään yhdessä. En tajua mikä siinä on niin vaikea?

[QUOTE="a p";25006757]Miksi et tekis? Meillä ainaki lapset haluaa, että isällä on kakku ja koska eivät vielä osaa tehdä sitä itse niin tehdään yhdessä. En tajua mikä siinä on niin vaikea?[/QUOTE]

Eihän se nyt vaikeaa olekaan. En vaan ymmärrä kakkuja. Tai onkohan niin, etten halua ymmärtää... Mutta siis joka tapauksessa, kakussa ei ole mitään mitä meillä kaivataan. Ollaanko jotenkin outoja? Ihan kuin isänpäivänä jotenkin "kuuluisi olla" kakku.

Puolisolle vaaleapohjainen täytekakun missä välissä suklaavaahto ja vaniljakiisseli/vaahto. Päälle sipaisu kermaa ja suklaapittsireunus ja keskelle amerikanpastilleja keko tai ransakanpastilleja :)
teen erikseen vielä laatan missä sitten Isälle teksti kultaisinkirjaimin tai jotain muuta mukavaa mietin kirjoitettavaksi
Omalle isälle, valeapohjainen raikas kermamanikkakakku.Päälle kerma ja jotain muuta, en tiesä vielä mitä siihen keksin.

Tod.näk. suklaakakun josta minä olen syönyt puolet ennen kun mies tulee ees mettältä kotiin.. :D

Eli meillä ei harrasteta yleensä kakkuja, aattelin nyt kokeilla tuota huvin vuoks ja koska olen niin saakelin perso suklaalle.. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25006740:
Koskaan en ole kakkua isänpäivänä tehnyt enkä tee. Miksi ihmeessä tekisin kakun? En vaan tajua.

Miksi ei?

Meillä isän- ja äitienpäivää juhlistetaan pienellä lahjalla sankarille ja maittavalla aterialla. Ja tykätään syödä kakkua jälkkäriksi kahvin kanssa. Siksi.

Yhteistyössä