minkälaiset joulukalenterit teidän lapsilla on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Pojalla suklaakalenteri ja kuvallinen. Avatkoon sen kuvallisen ja suklaat menevät aikusille.

:o

miksi lapselle ei voi antaa vähän suklaata?
Joulu ei oo ku kerran vuodessa, ei se pieni suklaamäärä ketään tapa,vaikka aamupalanjälkeen sovitaan syötäväksi

Meillä 1,5 vuotiaalla ja 3,5vuotiaalla on perussuklaakalenterit (saatu isomummolta), mun äitini osti sitten tytöille kuvakalenterit, yksi kirjakerhon kalenteri ja partiolaistenkalenteri aj sit MUN ois tarkotus tänä jouluna toteuttaa omille lapsilleni vuonna 2005 askarreltu/ommeltu pussikalenteri...että kyllä niitä kalentereita riittää...

Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Ai niin aj kaks kuvakalenteria meillä myös.
toinentuli akkakrin mukana ja toinen on Lapin kansan kalenteri

Sä et osta jokaselle lapselle ees omaa kalenteria, mutta huusholliin on varaa tilata lapin kansa ja akkari...

Jossain oli joo noista lähes 20 euron kalentereista. Eipä tulis kyllä mieleenkään ostaa niin kallista, eikä kyllä olis varaakaan...
Mä ostin pojille 4v ja 2v Lidlin suklaakalenterit, taisi maksaa huimat 70 senttiä kipale.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Ai niin aj kaks kuvakalenteria meillä myös.
toinentuli akkakrin mukana ja toinen on Lapin kansan kalenteri

Sä et osta jokaselle lapselle ees omaa kalenteria, mutta huusholliin on varaa tilata lapin kansa ja akkari...

ostinpas kalenterit jokaiselle. Lapin kansan kalenteti tuli kyllä ilman tilaamista ja akkarin lukee kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja miima:
Jossain oli joo noista lähes 20 euron kalentereista. Eipä tulis kyllä mieleenkään ostaa niin kallista, eikä kyllä olis varaakaan...
Mä ostin pojille 4v ja 2v Lidlin suklaakalenterit, taisi maksaa huimat 70 senttiä kipale.

ei sillä hinnalla mitään väliä ole,,tunnen itseni ihan pöhköks kun törsäsin niihin noin paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Meillä on Haribon karkkikalenterit lapsille (onko kokemuksia millaiset ovat?) sekä kalenteriarvat koko perheelle.

Meillä on ollut pojalla useina vuosina Haribon karkkikalenteri, koska on allerginen suklaalle. Siinä on pieniä haribon karkkipusseja ja toffeekarkkeja kutakuinkin jokapäivälle. Muutama "lelu" yllätyskin oli, mutta ne olivat aika pilipalitavaraa. Hinta-laatu -suhde noissa on kuitenkin paikallaan.

Meillä lapsilla ollu tähän asti joko suklaa tai kuva kalenterit. Nyt tälle joululle teen kummallekkin yllätys kalenterit mihin tonttu sitten tuo joka päivälle jotain pientä kivaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ompus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Meillä on Haribon karkkikalenterit lapsille (onko kokemuksia millaiset ovat?) sekä kalenteriarvat koko perheelle.

Meillä on ollut pojalla useina vuosina Haribon karkkikalenteri, koska on allerginen suklaalle. Siinä on pieniä haribon karkkipusseja ja toffeekarkkeja kutakuinkin jokapäivälle. Muutama "lelu" yllätyskin oli, mutta ne olivat aika pilipalitavaraa. Hinta-laatu -suhde noissa on kuitenkin paikallaan.

Kyllä se tahtoo noissa yllätyskalentereissa tavaran olevan aina pilipali-krääsää. Enpä ostaisi kun emme krääsällä mitään tee... Mun mielestä hulluutta maksaa kiinassa valmistetusta romusta liki parikymppiä mitä monikin krääsäkalenteri maksaa.

Mies ja lapsen kummi olivat ostaneet yhtäaikaa pojalle kalenterit, joten lapsella on sekä Salama että Rölli kalenterit =) Olin itsekin juuri samaan aikaan kaupassa ja pitelin jo kädessä sitä Haribon kalenteria, mutta onneksi en ostanu!

Metsästin lapsille Little pet shop kalenteria ja Legokalenteria, vaan ilman jäätiin kun oli joka paikasta loppuunmyyty... Mutta varsin tyytyväisiä nuo isommat on dumle suklaakalenteriin, ja tolla pikkuvesselillä on samanlainen nalletalo kuin ap:llakin. Ja miehellä salmiakkikalenteri. Ite en niin joulukalenterista perusta, ostin itelleni Kaj Stenvallin ankkakalenterin vuodelle 2009... :D

8v-tytöllä on Pet Shop-kalenteri
2v-tytöllä on Teletappi-kuvakalenteri ja 101 Dalmatialaista-tarrakalenteri.

Äitini tekee vielä lisäksi tytöille yhteiseksi tavarakalenterin, johon tulee Pet Shopeja, tarroja, hiusjuttuja yms..

Yhteistyössä