Minkälaiset vois olla 3-v pojan kaveri synttärit???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli tykätty juttu sellainen "tehtävä/temppurata" olitiin ulkosalla tehtäviä monenlaisia:
Pujottelu, palonheitto saaviin, etsi kaksi samanlaista (helpotettu versio), hyppynaurun yli hyppäys, keinuminen, piirrä / väritä kolme eriväristä kuviota, syö sipsi jne
Sitten ihan omaa ohjattua leikkiä, lahjojen avaamista ja herkuttelua.
Aika meillä oli 1,5h (kun nyt isompana olen ajaksi pistänyt 2h)
Niin ja vanhempi sai jäädä kahville jos halusi / lapsi ei halunnut jäädä yksin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ei ollut noin "pienelle" vielä kaverisynttäreitä.

Siis ettekö muka kutsu 3v lapsen sellaisia kavereita synttäreille, joiden kanssa hän kuitenkin varmasti joka päivä leikkii pihoilla/leikkareilla jne???

Kyllä meillä on jo kaksivuotiaana kutsuttu leikkarikaverit synttäreille.
Ja sukulaisille sitten toiset juhlat.

Meillä ei ollut noin "pienelle" vielä kaverisynttäreitä.

Siis ettekö muka kutsu 3v lapsen sellaisia kavereita synttäreille, joiden kanssa hän kuitenkin varmasti joka päivä leikkii pihoilla/leikkareilla jne???

Kyllä meillä on jo kaksivuotiaana kutsuttu leikkarikaverit synttäreille.
Ja sukulaisille sitten toiset juhlat.

Noup!

Kiitos ideasta!!
Meillä on 1.9 (la) sukulaisille juhlat ja sitten 2.9 (su) on kaveri synttärit, onko tyhmää pitää tuollon seuraavana päivänä kaveri jutut, et tavallaan kaverit söis "jämät" pois vai mikä ois hyvä "aika" pitää???
Kyllä musta on kiva leikkikaverit kutsua vähän juhlimaan kun poju kuitenkin melkein joka päivä näitten kavereitten kaa leikkii =)

Ei tuon ikäiselle kaksia synttäreitä, pari kaveria menee siellä sukulaisten mukana, jos on pakko kutsua.
Itse olen tällaista harvinaista "vain yhdet synttärit/ihminen/vuosi"-tyyppiä. Mielestäni monet kutsut laimentaa koko synttäri-ideaa ja juhlan tuntua.

Meillä oli 3v kaveri synskit ian siks kun kummit ja sukulaiset asuu satojen kilsojen päässä eikä olis ollu ku oma perhe toisen synsekillä : (
Mut siis meillä oli naposteltavaa ja isommat lapset oli tehny pikku nukketeatteri esityksen n. 10 min esitys vaan, mut yleisö vaati encoren kun oli niin kiva, ja sit oli vapaata leikkii. noihi meni ihan kivasti kaksi tuntii : )

Yhteistyössä