Minkälaisia vaatteita te ostatte huutonetistä tai kirpputorilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mulla oli pitkään myynnissä huutonetissä hyväkuntoisia tytön vaatteita halvalla, kukaan ei halunnut ostaa. Nyt mulla on kirpputoripöytä ja sieltä on mennyt melkein kaikki hyväkuntoiset vaatteet kaupaksi. ooon sattunut yhden ostajan kanssa samaan aikaan sinne ja se kehui kuinka hyväkuntoisia mun vaatteet on ja ostanut samalla monta vaatetta.
Että ostaako ihmiset huutonetistä vaan huonoja vaatteita, kun hyväkuntoiset ei kelpaa??

Netin myyntipalstoilta en osta mitään, koska haluan nähdä tavaran ensin omin silmin ja todeta sen kunnon. Kirppikseltä ostelen hyväkuntoista vaatetta sekä lapsille että itselleni.

Huutiksessa vaatteet on aika kalliita ja kun niihin tulee vielä sitten ne postitkin päälle :/

http://chef.blogit.fi/

Tuossa on mun kirppisblogi, sieltä voit käydä kurkkaamassa että minkälaisia vaatteita mä ostelen ja mihin hintaan. Siellä on suurin osa kirppikseltä, mutta myös muutama netin kautta tehty kauppa. Huutiksesta en ole aikoihin mitään ostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja valitettavasti:
Huutiksessa ei kannata myydä hyvää halvalla. Siellä ihmisille tulee halvasta olo että on huonoa. :/

No en nyt kauhean halvalla ole yrittänyt myydä ja uuttakin on ollut mukana missä laput on ollut kiinni. Onneksi kirpputorilla on kauppa käynyt!

Juuri ostin kirpparilta tytölle välikausitakin -ja housut yht.12? ja kesäksi Bamse shortsiasun 2?. Huutiksesta huusin välikausihaalarin 16?+pk ja yleensä sieltä huudan yksittäisiä lastenvaatteita, joissa ei ole hv ja postikulut on 1,10-1,60...

Kyllä mä hetki sitten huusin itselleni 12e hyvän vaatepaketin pojalle. On tosi hyviä vaatteita, uusiakin oli mukana. Nyt itselläni lapseni pieneksi jääneitä vaatteita ja hyvin näyttää huutoja tulevan :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Huutiksessa vaatteet on aika kalliita ja kun niihin tulee vielä sitten ne postitkin päälle :/

Tuossa on mun kirppisblogi, sieltä voit käydä kurkkaamassa että minkälaisia vaatteita mä ostelen ja mihin hintaan. Siellä on suurin osa kirppikseltä, mutta myös muutama netin kautta tehty kauppa. Huutiksesta en ole aikoihin mitään ostanut.

vaude, tosi ihania vaatteita olet löytänyt :) täällä ei löydä kirppikseltä muita kuin kulahtaneita ikivanhoja äitiyspakkauksen potkareita :P

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

vaude, tosi ihania vaatteita olet löytänyt :) täällä ei löydä kirppikseltä muita kuin kulahtaneita ikivanhoja äitiyspakkauksen potkareita :P

Mulla on se ilo ja onni puolellani että Turku on lähellä ja siellä on muutama iso kirppis josta aina löytyy jotain. Mä tykkään aikalailla H&M vaatteista ja koska sekin liikkeenä Turusta löytyy, niin niitä vaatteita on ihan kivasti sitten kirppiksellä myynnissä.