Minkälaisia yleensä narsismi miehet ovat parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tea

Vieras
Lauantaina kun menin aika humalassa koputtelemaan entisen ukon oven taakse ja hän aukasi oven minulle ensin juteltiin normaalisti siinä oven raossa ja sitten hän töni mua ja otti kädestäni kiinni joten mulla jäi jotenkin oven väliin lisäksi käsi hänen takiaan kai hän luuli että tulisin väkisin sisälle vaikka sanoin hänelle että en ole tulossa sisälle ellei hän sitä itse halua.
Sen jälkeen mentiin ulos tupakalle jutteleen hän sitten hermostu minulle kun olin ihan jurrissa ja hän tahalleen itse aloitti yhdestä vanhasta riidasta jutteleen joka ollaan puhuttu jo selväksi aiemmin.
Hermostuin jotenkin hänelle siitä ja aloin huutamaan hänelle aika lujaa,hän sanoi:etten saa huutaa hänelle että tästä seuraa rangaistus koska huusin hänelle ja en ole häntä nyt totellut.Sen jälkeen hän lähti omalle kämpän ovelle eikä puhunut mulle mitään ja soitti minulle poliisit paikalle vaikka en tehnyt mitään.Poliisit meinas viedä mut putkaan.Lähdin sitten käveleen pois sieltä ja kytät lähti kans pois sieltä,no menin vähän myöhemmin siitä mun entisen ukon kämpän ohi kävelemällä yhdelle kaverille käymään niin mun entinen ukko oli katsonut ikkúnasta että vielä kävelen siellä niin hän tuli juoksemalla mun tykö ja huusi mihin olen menossa,sanoin:ei kuulu sulle ja miks soitti kytät mulle ettei sen ois tarvinnut soittaa niitä,no hän vaan ei oiskaan tarvinnut soittaa mut mun pitäs totella häntä kun hän niin sanoo ja uskoa häntä että se ole rangaistus minulle kuulemma.
TÄMÄ EI OLE PROVO VAAN IHAN TOSI JUTTU.

Kai sitä on niin idiootti ku aina menen hänen oven taakse jutteleen hänelle jotenkin hän on saanut kiedottua minut pikkurillin ympärille kun häntä aina tottelen vaikka mun ei tarvisi.
Ei me seurustella tällä hetkellä,mut hän tietää että rakastan häntä vieläkin kun olen sen sille monesti sanonut.Kumpikaan meistä ei seurustele muiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja apropoo:
Ihan vaan uteliaisuuttani kysäisen, että miten toi otsikko liittyy itse sepusteukseen? :D

Musta tuntuu että hän on vähän sellainen narsismi koska hän yleensä ajattelee aina ensin itseänsä sitten muita.
Hän on aina omasta mielestä oikeassa ja minä väärässä ja mulla ei ole sanavaltaa vieläkään,eikä ollut seurusteltaessa aiemmin eli hän päätti kaikki asiat.

Alkuperäinen kirjoittaja tea:
Ihan vaan uteliaisuuttani kysäisen, että miten toi otsikko liittyy itse sepusteukseen? :D

Musta tuntuu että hän on vähän sellainen narsismi koska hän yleensä ajattelee aina ensin itseänsä sitten muita.
Hän on aina omasta mielestä oikeassa ja minä väärässä ja mulla ei ole sanavaltaa vieläkään,eikä ollut seurusteltaessa aiemmin eli hän päätti kaikki asiat.
missä asiassa sulla pitäs olla sananvaltaa ( ellei tietysti ole yhteisiä lapsia ) ?jos on kerta entinen,miks et vaan voi antaa olla?

Kuule, olen sulle jo moneen kertaan sanonut ja sanon taas:

Lakkaa roikkumasta entisessä miehessäsi, teillä ei ole tulevaisuutta. Muuta vaikka johonkin sellaiseen paikkaan, mitä se ei tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja EH:
Mä en kyllä tuota ap:n käytöstäkään oikeen ymmärtänyt. Jotta miksi sinne menee tuolleen.

Olin humalassa ja ajattelin häntä koska mulla oli niin ikävä sitä olimme sitä ennen sovinnossa koska aiemmin olimme selvinpäin puhuneet asioista.
Sitä minä taas en ymmärrä miksi hän taas soitti minulle poliisit vaikka hän itse telo mun käden oven väliin ja otti lujasti kädestä kiinni.
Onko hän sitten mustasukkainen vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuule, olen sulle jo moneen kertaan sanonut ja sanon taas:

Lakkaa roikkumasta entisessä miehessäsi, teillä ei ole tulevaisuutta. Muuta vaikka johonkin sellaiseen paikkaan, mitä se ei tiedä.
peesailen näitä sanoja..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

missä asiassa sulla pitäs olla sananvaltaa ( ellei tietysti ole yhteisiä lapsia ) ?jos on kerta entinen,miks et vaan voi antaa olla?

Ei ole yhteisiä lapsia ,eikä lapsia lainkaan.Rakastan häntä niin paljon etten voi unohtaa häntä millään vaikka olen niin yrittänyt tehdäkkin monesti,mutta se ei onnistu koska en ole 1kk ollut tekemisissä hänen kanssaan ja yritin unohtaa hänet mutta hän sitten alkoi ajeleen mun auton perässä kaupungilla,tuleen työpaikkani pihalle odotteleen ja yritti ajaa mun yli kun koirani kans oltiin kävelyllä niin en minäkään ymmmärrä hänen käytöstä enään ollenkaan..

Sä oot ap se sama, joka kerto, että entinen mies kyttää, yrittää ajaa autolla sun yli ja laittaa sulle rangaistuksia. Eikö?

Kyllä olen sama ihminen.Musta vaan tuntuu että hän kaipaa minua ja minä häntä ja me ei nähtävästi pystytä oleen toisistamme millään erossa.
Sitten tapellaan kun on niin ikävä,mut ei kummiskaan joka kerta tapella.

Ei ole yhteisiä lapsia ,eikä lapsia lainkaan.Rakastan häntä niin paljon etten voi unohtaa häntä millään vaikka olen niin yrittänyt tehdäkkin monesti,mutta se ei onnistu koska en ole 1kk ollut tekemisissä hänen kanssaan ja yritin unohtaa hänet mutta hän sitten alkoi ajeleen mun auton perässä kaupungilla,tuleen työpaikkani pihalle odotteleen ja yritti ajaa mun yli kun koirani kans oltiin kävelyllä niin en minäkään ymmmärrä hänen käytöstä enään ollenkaan..
eli sä olet kiinni miehessä..tai sit sut on "aivopesty" kunnolla ja itsetunto lyöty maanrakoon..

eli sä olet kiinni miehessä..tai sit sut on "aivopesty" kunnolla ja itsetunto lyöty maanrakoon..

Kai se on niin hyvin mut jo aivopessyt että tottelen häntä vieläkin.

Sä oot ap se sama, joka kerto, että entinen mies kyttää, yrittää ajaa autolla sun yli ja laittaa sulle rangaistuksia. Eikö?

Kyllä olen sama ihminen.Musta vaan tuntuu että hän kaipaa minua ja minä häntä ja me ei nähtävästi pystytä oleen toisistamme millään erossa.

No, teidän suhde ei kyllä ole rakkautta, vaan jotain roikkumsita, tehän vaan nokitte toistenne lihaa. Elätte tosta huonosta olosta.

Uskalla vihdoin päästää irti pahasta olosta, eli tuosta miehestä ja ala elää omaa elämääsi. Tuo sinun tilanne, josta kertoilet, on niin outo, että se saa sinutkin vaikuttamaan pikkuisen "oudolta".

voi olla, että miehesi on narsisti, mutta se, mikä on varmaa, on, ettei teidän suhde ainakaan toimi, vaan sinulla on paha mieli.

No, teidän suhde ei kyllä ole rakkautta, vaan jotain roikkumsita, tehän vaan nokitte toistenne lihaa. Elätte tosta huonosta olosta.

Uskalla vihdoin päästää irti pahasta olosta, eli tuosta miehestä ja ala elää omaa elämääsi. Tuo sinun tilanne, josta kertoilet, on niin outo, että se saa sinutkin vaikuttamaan pikkuisen "oudolta".

voi olla, että miehesi on narsisti, mutta se, mikä on varmaa, on, ettei teidän suhde ainakaan toimi, vaan sinulla on paha mieli.

Jos yritän lähennellä häntä hän sanoo älä koske ja toisen kerran kosken häntä niin hän ei sano mitään minulle sen hän on sanonut ettei hän aijo yhtään antaa periksi minulle missään asiasssa ja hän päättää kaikki asiat munkin puolesta.Sanoin hänelle että minulla on ikävä häntä ja hän tietää että rakastan häntä vieläkin kun hän juoksi mun perään että mihin olen menossa niin sitä ennen kyselin häneltä että:onko hänellä joku hän sanoi:ei kuulu sulle mut tuskimpa hänellä on ketään.ja mä sanoin ettei mulla ainakaan ole ketään niin vaikuttaako tuo siihen miksi hän juoksi mun perään että mihin olen matkalla..???

Alkuperäinen kirjoittaja TEA:

Jos yritän lähennellä häntä hän sanoo älä koske ja toisen kerran kosken häntä niin hän ei sano mitään minulle sen hän on sanonut ettei hän aijo yhtään antaa periksi minulle missään asiasssa ja hän päättää kaikki asiat munkin puolesta.Sanoin hänelle että minulla on ikävä häntä ja hän tietää että rakastan häntä vieläkin kun hän juoksi mun perään että mihin olen menossa niin sitä ennen kyselin häneltä että:onko hänellä joku hän sanoi:ei kuulu sulle mut tuskimpa hänellä on ketään.ja mä sanoin ettei mulla ainakaan ole ketään niin vaikuttaako tuo siihen miksi hän juoksi mun perään että mihin olen matkalla..???

Hei. Ihan tosi. Irrottaudu. ihan ittes takia.

sä et voi olla tosissas?oletko valmis suhteeseen,jossa toinen päättää sun puolesta asiat ja luettelee sulle,mitä saat ja mitä et saa tehdä?jos vastaat kyllä,niin tervemenoa!

Voisin mä seukata sen kanssa jos se ei ihan joka asiaa päättäs mun puolesta aina.

sä et voi olla tosissas?oletko valmis suhteeseen,jossa toinen päättää sun puolesta asiat ja luettelee sulle,mitä saat ja mitä et saa tehdä?jos vastaat kyllä,niin tervemenoa!

Voisin mä seukata sen kanssa jos se ei ihan joka asiaa päättäs mun puolesta aina.

:headwall: :headwall: :headwall: Oikeesti, se yritti jo tappaa sut ajamalla sun yli autolla. Ja sä senkun roikut.