Minkälaisia yleensä narsismi miehet ovat parisuhteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tea:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
sä et voi olla tosissas?oletko valmis suhteeseen,jossa toinen päättää sun puolesta asiat ja luettelee sulle,mitä saat ja mitä et saa tehdä?jos vastaat kyllä,niin tervemenoa!

Voisin mä seukata sen kanssa jos se ei ihan joka asiaa päättäs mun puolesta aina.
ei ihan joka asiaa?mitä se sit sais päättää sun puolesta ja mitä ei? :headwall: :headwall: mun mielestä terveessä parisuhteessa kumpikin tekee omat päätöksensä..mä en ainakaan vois alistua semmoseen,että mies kertois mulle,mitä mä saan ja mitä en saa tehdä..

Jos yritän lähennellä häntä hän sanoo älä koske ja toisen kerran kosken häntä niin hän ei sano mitään minulle sen hän on sanonut ettei hän aijo yhtään antaa periksi minulle missään asiasssa ja hän päättää kaikki asiat munkin puolesta.Sanoin hänelle että minulla on ikävä häntä ja hän tietää että rakastan häntä vieläkin kun hän juoksi mun perään että mihin olen menossa niin sitä ennen kyselin häneltä että:onko hänellä joku hän sanoi:ei kuulu sulle mut tuskimpa hänellä on ketään.ja mä sanoin ettei mulla ainakaan ole ketään niin vaikuttaako tuo siihen miksi hän juoksi mun perään että mihin olen matkalla..???[/quote]

Se "juoksi sun perään" koska sitä ahdistaa, että sinä roikut sen kodin nurkilla. Jätä nyt hyvä ihminen toinen rauhaan.