Minkälaista unta näit viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Autisti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vesi valtas Helsingin rautatieaseman, tuli läpi ikkunoista rikkoen ikkunat. Sit oli yhtäkkiä tarjoustalossa johon mulla oli 89e lahjakortti. Ostin yli 90e ja annoin sit erotuksen kolikoina jotka myyjä (joku näyttelijä) otti mun kädestä.

Olis myös jossain talossa jossain vaiheessa ja kun lähdin sieltä kävellen pois niin joku mies halus mut kyytiinsä mut en menny... Outoja unia siis.

Sellaista että näin kun lintu muni semmoisia munia mitkä oli semmosen pehmeän nestepussin sisällä. Osa munista putosi maahan ja meinasin lähteä niitä hakemaan, mutta sitten näin 2 munaa, jotka olin löytänyt edellispäivänä, olin laittanut ne veteen lasipurkkeihin.

Niissä olikin osittain kuori pois ja näkyi semmoista märkää, säälittävän näköistä höyhenpallukkaa ja harmistuin koska ajattelin että ne olivat kuolleita. Katsoin niitä hetken ja huomasin että ne liikkuivat.

Molemmista munista kuoriutui jännittävät linnut, joilla oli kirkkaanpunaiset silmänympärykset. Ne alkoivat heti lentää, mutta tulivat istumaan kädelle kun niitä kutsui. En ollut odottanut että ne kuoriutuisivat niin pian eikä minulla ollut niille ruokaa. Päätin sekoittaa veteen mantelijauhoa ja hunajaa ja antaa sitä niille lääkeruiskulla.

En siinä tohinassa ikinä ehtinyt nähdä niitä pehmeitä munia jotka lintu oli muninut huti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sellaista että näin kun lintu muni semmoisia munia mitkä oli semmosen pehmeän nestepussin sisällä. Osa munista putosi maahan ja meinasin lähteä niitä hakemaan, mutta sitten näin 2 munaa, jotka olin löytänyt edellispäivänä, olin laittanut ne veteen lasipurkkeihin.

Niissä olikin osittain kuori pois ja näkyi semmoista märkää, säälittävän näköistä höyhenpallukkaa ja harmistuin koska ajattelin että ne olivat kuolleita. Katsoin niitä hetken ja huomasin että ne liikkuivat.

Molemmista munista kuoriutui jännittävät linnut, joilla oli kirkkaanpunaiset silmänympärykset. Ne alkoivat heti lentää, mutta tulivat istumaan kädelle kun niitä kutsui. En ollut odottanut että ne kuoriutuisivat niin pian eikä minulla ollut niille ruokaa. Päätin sekoittaa veteen mantelijauhoa ja hunajaa ja antaa sitä niille lääkeruiskulla.

En siinä tohinassa ikinä ehtinyt nähdä niitä pehmeitä munia jotka lintu oli muninut huti.

Kuulostaa pelottavalta.

Olin jonkun mökilläilmeisesti syksyllä kun oli hämärää ja kosteaa ja kosteeta. Olin yksin ulkona ja kävelin vanhaa mökkiä kohti joka oli puinen ja harmaa. Missään ei ollut valoja. Muita ei siinä ollut, mutta jotenkin tiesin etten ollut yksin siellä. Kun pääsin suht lähelle huomasin että mökin kaksoisovet oli auki ja verhot lepatti, mutta tuuli tuli talon sisältä.
Ja heräsin.

Toinen oli melkein samanlainen ahdistava uni. Oli hämärää ja kuljin metsäpolkua pitkin kunnes näin kolmikerroksisen vanhan harmaan puisen talon. Siinä oli tummanvihreä katto. Menin taloon sisälle ja siellä kuljin kerroksesta toiseen. Rappusia oli joka suuntaan (puisia ja ränsistyneitä) ja ikkunoista näkyi vain synkkä metsä. En osannut enää pois ja joku veti koko ajan eteenpäin ja vihdoin ikkunasta näkyi auringon kajastus. Auringonsäteet osuivat vanhaan puiseen arkkuun. Olin jotenkin älyttömän jännittynyt, mutta helpottunut. Menin arkulle...
Ja heräsin.
Olo oli tavallaan hurveen helpottunut kun heräsin, mutta samalla harmitti etten ehtinyt nähdä mitä arkussa oli. Unessa tunsin vahvasti että siellä on vastaus johonkin tärkeään.

Olis joskus kiva nähdä jotain kauniita ja ihania unia, mutta ainakin ne mitkä aamulla muistan tuppaa olemaan tälläsiä ahdistavia.

Olin jonkun mökilläilmeisesti syksyllä kun oli hämärää ja kosteaa ja kosteeta. Olin yksin ulkona ja kävelin vanhaa mökkiä kohti joka oli puinen ja harmaa. Missään ei ollut valoja. Muita ei siinä ollut, mutta jotenkin tiesin etten ollut yksin siellä. Kun pääsin suht lähelle huomasin että mökin kaksoisovet oli auki ja verhot lepatti, mutta tuuli tuli talon sisältä.
Ja heräsin.

Toinen oli melkein samanlainen ahdistava uni. Oli hämärää ja kuljin metsäpolkua pitkin kunnes näin kolmikerroksisen vanhan harmaan puisen talon. Siinä oli tummanvihreä katto. Menin taloon sisälle ja siellä kuljin kerroksesta toiseen. Rappusia oli joka suuntaan (puisia ja ränsistyneitä) ja ikkunoista näkyi vain synkkä metsä. En osannut enää pois ja joku veti koko ajan eteenpäin ja vihdoin ikkunasta näkyi auringon kajastus. Auringonsäteet osuivat vanhaan puiseen arkkuun. Olin jotenkin älyttömän jännittynyt, mutta helpottunut. Menin arkulle...
Ja heräsin.
Olo oli tavallaan hurveen helpottunut kun heräsin, mutta samalla harmitti etten ehtinyt nähdä mitä arkussa oli. Unessa tunsin vahvasti että siellä on vastaus johonkin tärkeään.

Olis joskus kiva nähdä jotain kauniita ja ihania unia, mutta ainakin ne mitkä aamulla muistan tuppaa olemaan tälläsiä ahdistavia.

Ja kosteaa ja kosteeta ja hurveen kosteaa :D Hurveesti anteeksi kirjotusvirheet!

Se oli hyvä uni. Muna- ja kala-unet ovat parhaita.

On nää tarinat erilaisia. En muista viiteenkymmeneen vuoteen eli elämäni aikana nähneeni munaunia. Enkä nyt kovin montaa kalauntakaan ole nähnyt.

Mutta uimis- ja vesiunia olen nähnyt, ne on minusta ihan parhaita. Lentämisunet on usein hyviä, mutta niihin on aina liittynyt semmoinen epävarmuus, osaanko. Vaeltamis ja kulkemisunet, autolla ajo, vieraisiin rakennuksiin meneminen ja asioiden löytäminen on yleisiä minun unissani, ja positiivisia asioita. Seksiunet ovat mieluisia myös.

Ahdistavia ovat putoamisunet ja ärsyttäviä semmoiset unet että hukkaan jotain enkä löydä.

Näin painajaista töistä, että osasto tuli niin täyteen että jouduin saattohoitopotilaan huoneeseen laittamaan toisenkin lapsen, jonkun juuri leukemiaan sairastuneen, ja nolona selittelin sitten sille kuolevan lapsen äidille ettei me voida näitä muitakaan hoitamatta jättää. Olin tosi vihainen päättäjille kun sairaille lapsille ei ollut asianmukaisia tiloja ja turvallista hoitoa.
Ihan vähän työstressiä pukkas siis uniinkin .

Mä nään usein unia missä lapset hävii. Kun löydän yhden on toinen kadonnut ja sitä rataa. Kauhee paniikki koko unen ajan. Kerran fnnen kun olin omia lapsia saanut näin unen missä etsittiin lasta ja sitten meren rannalla näin pienet saappaat ja jäljet jotka johti jäälle ja loppui avantoon. Sen jälkeen oli pitkään tosi inhottavaa mennä nukkumaan.

Aamulla ennen heräämistä olin jotenkin eksynyt menneisyyden/mummolan maisemien välimaastoon. Olisin halunnut jäädä mummolaan, mutta minut vain pakotettiin palaamaan kotiin. Lähdin sieltä keltaisella maastoautolla, jossa meidät tungettiin katolla oleviin istuimiin. Tilaa oli niin natsusti, että polvet oli leukaa vasten.

Jotenkin tilanne loikkasi metsätieltä kaupunkitielle. Kävimme ostamassa karamelleja ja lisää porukkaa tunki kyytiin. Se oli minun merkkini, että nyt riittää. Vääntäydyin autosta pois ja lähdin juoksemaan läpi kotikaupunkini (muistaen miksi rakastan juoksemista). Tosin jäin jumiin jo heti ensimmäiselle nurkalle, kun siellä oli joku robottikoira jota jahtailin aikani, mm. baareihin. Niin ja paikallisessa grillikioskissa työskenteli eräs entinen naapurini. Todella ihana ja herttainen nainen. Mietin, että hänen suomen kielensä on todella kehittynyt vuosien aikana.

Juoksin taas. Rantaa pitkin ja läpi tutun puiston. Mustia pilviä kerääntyi taivaalle, samalla taivas oli liian punahehkuinen, sellainen uhkaava. Joku nuori tyttö juoksi ohitseni. Ainoa vain, että tytön niskat oli ihan vinossa, silmät päässä pullottaen katse oli kohdistettuna oikealle ylös eteenpäin katsomisen sijaan. Tytön kädet roikkuivat elottomina eikä hän yrittänytkään niillä ohjata tasapainoaan. Mietin, että tuo kyllä vielä kyntää maata ja niinhän tuo tekikin. Tyttö aneli apua. Hänen tulee ennättää kotiin ennen myrskyä. Pysähdyin auttamaan, mutta muu nuorisojoukko sanoi pitävänsä tytöstä huolta ja käski minun jatkaa karkaamistani. Ja minä karkasin. Juoksin taas minkä kintuistani pääsin.

Loppu-unessa olin paikallisen terveyskeskuksen parkkipaikalla vetäen kaksin käsin naamaani panacodia ennen kuin tajusin, että jonkin vuoksi tätä lääkettä ei tulisi syödä. Sain tv ruudun eteeni, josta näin että nuorisojoukko oli täynnä pelkkiä demoneja, joista yksi viettelee, yksi kuorii nahkoja, yksi syö uhrinsa jne. Myös niskat kenossa juossut tyttö. Aloin pohtimaan miten parhaiten päästäisin koko joukon päiviltä.

Näin sellaista unta, että meidän taloomme kiinni rakennettiin uusi siipi, johon avattiin ravintola. Ravintola oli vain pitkän pitkä käytävä, joka oli täynnä hienoja valkoisia ovia. Myöhemmin kuulin, että ravintolaan tulee esiintymään Tauski :D

En muista mitään muuta kuin sen, että ajoin autolla ja radiosta tuli joululauluja! Mietin siinä tuskissani, että miten taas on joulu ja olin todella ärtynyt. Todellisuudessa oon viimesen päälle jouluihminen, mutta unessa yhtäkkiä ärsyttikin koko joulu...

En muista mitä unta näin viime yönä. Viimein uni jonka muistan lähipäiviltä oli sellanen että olin siinä lapsuudenkodin pihan reunalla ja joku muukin oli siinä (en muista oliko ihminen vai eläin) Yhtäkkiä huomasin jalkojeni vieressä nurmikolla mahtavan suuria puolukoita varvussa ja päätin syödä ne. Sitten huomasin että niitä oli ojan toisella puolen reunalla lisää ja kiersin tietä myöten ja pellon kauta toiselle puolelle ojaan ottamaan niitä (vaikkei ojassa ollut edes vettä mutta silti), mutta se joku toinen eläin tai ihminen nappasikin ne siitä pihan puolelta ennen kuin ehdin itse ottaa ne. Sitten olin taas pihalla ja siellä oli sellainen nahkainen jakkara joka meillä oli kotona sisällä. Olin lähdössä tietä myöten johonkin ja heitin sen jakkaran takapihalle, mutta se kieri aina takaisin etupihalle. Lopulta viskasin sen voimalla ja se tekikin takapihalla 90 asteen mutkan ja lähti menemään pitkin peltoa, ja tippui suoraan sellaiseen suureen vesiojaan 100 metrin päässä. Samassa näin pellon luona ojan takana hirven, joka imestyi metsästä. Mietin että ois pitänyt jättää se jakkara heittämättä. Enempää en muista.

En muista oikein, mun unessa oli joku hotelli, ja olin jollekulle vihainen. Keräilin jotain ihme krääsää lattioilta.

Mies näki unta että muhun iski salama 3 kertaa. Toivottavasti yksi niistä olisi Euro-Jackpot. :D

Olin luennolla ja katselin komeaa opettajaa sillä silmällä. Olimme ennen luennon alkua sopineet treffit. Mutta sitten heräsin, ties vaikka mitä olisi tapahtunut..

Tein erästä työprojektia (kovasti erilainen kuin todellisuudessa) ja joku tuskaili että taskulamppu auttaisi kyllä paljon, mutta ei missään ollut sellaista. Sittenpä muistin erään asian, ja olin innoissani että pystyisin ehkä auttamaan, ja siitä voisi ehkä olla sitten hyötyä urallakin. Menin siis ottamaan jostain matalasta puusta kaksi hedelmää (sellaisia ison luumun ja litsin sekotuksen näköisiä), kun muistelin että niissä pitäisi olisi valoa sisällä! Menin jonkin punamultaisen ulkoseinän syvennykseen niitä tutkailemaan, ja jotain pieniä punaisia valoläikkiä näkyi vähän, mutta tulin siihen tulokseen että päivänvalo se vaan heijastui ja paistoi läpi jotenkin alakautta. Ei ollukaan lamppua hedelmässä.

Olin mukana joissakin henkilöautossa pidettävissä ryhmäseksiorgioissa. Meitä oli mukana kolme naista ja yksi mies. Idea oli naida jokaisen kanssa vuorollaan ja vaihtaa lennosta, kun käsky tulee. Touhuilin ensin yhden naisen kanssa ja juuri, kun olin lähellä saada orgasmin, joku huusi, että on aika vaihtaa partneria. Seuraavaksi touhuilin sen miehen kanssa, joka oli ensin kovana, mutta en löytänyt kondomia mistään. Huusin, että missä on kortsuja ja joku huikkasi vastaukseksi, että auton katossa olevassa luukussa. Löysin kortsun ja yritin räpeltää sen kanssa, mutta miehen muna olikin siinä vaiheessa aivan veltto. Yritin survoa sitä väkisin sisääni, mutta ei onnistunut. Sitten tuli taas aika vaihtaa seksikumppania, mutta siinä vaiheessa heräsin. Yritin kyllä kovasti nukahtaa uudelleen ja nähdä unen loppuun, mutta ei onnannut. :(

minulla on viiltelyarpia ja olen ollut lähiaikoina aika ahdistunut. tunnen noista arvista häpeää vaikka ovatkin paikassa missä ainoastaan mieheni näkee ne.
viime yönä unessani hän sitten näytti minulle omia jalkojaan joita oli viillellyt, ikäänkuin lahjana minulle.

Yhteistyössä