Mulla alkaa koulu viikkoa ennen kuin lapsella alkaa omansa.. Pienempi menee päiväkotiin tai pph:lle (ei ole tullut vahvistusta kummalle).. Onko 7-vuotiaallakin oikeus päivähoitoon sen viikon ajaksi, vai pitääkö vanhempien hommata hoitaja itse??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa lukujärjestyksessä on ihan joka päivä 8-15 minun koulua. 7-vuotias ei ole ollut koskaan tuntia pidempään yksin. Pitäs olla joku laittamassa ruokaa ja varmaan ois aika tylsääkin.. Mummo on mökillä kun lomailee (toisella puolella suomea) ja ukki ei halua sitoutua lapseen koko viikoksi..
Pitää kysyä päivähoidon ohjaajalta kunhan se joskus vastaa puhelimeen. :headwall:
Pitääpä muuten ehdottaa ukille 50/viikosta.. Asuu aika lähellä. Lapsi vois kävellä sinne kunhan herää ja tulla itse pois kahden maita. Ukki on aina niin persaukinen, et muuttuskohan mieli kun tarjoo rahaa..![]()
päivähoitoon loppuu sen kesän heinäkuun loppuun kun menee kouluun. Eli elokuussa vanhemmat hoitavat hoitajan.
Toki joissain pikkukunnissa voi näissä olla joustoa..