minne lomalle lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöökö

Vieras
eli minne olette menossa perhelomalle?onko reissu jo varattu?Täällä itse pähkäilen,koska mennään ja minne...suunnitelmissa on puuhamaa koko perheen kesken sekä muumimaailma pikkutyttöjen kanssa :) eikä tässä kai ole kauaa aikaa miettiä,hotellit on kai varattava jo pian???

Me mennän kesäkuussa ainakin Wasalandiaan, siellä ollaan leirintämökissä yks yö.
Sit käydään Raahessa sukulaisten luona sekä Särkänniemessä myös.

Siinä varmaan onkin meidän kesäreissut, on tulossa vauva heinä-elokuussa niin ei enempää varmaan kerkeä :)

Olen laivalle tuota isäntää houkutellut, mutta vähäistä on ollut innostus. No, lähtee se lasten kanssa Powerparkiin, mä kun olen koko kesän töissä. Mun loma on vasta sitten, kun lasten koulu alkaa... kuopuksellakin kun alkaa koulu, niin täytyy tämä kesä mennä näin, ettei ole yhteistä lomaa perheen kanssa.

Kotikulmilla on paljon nähtävää ja koettavaa, sitten ehkä ulkomaille jollain kokoonpanolla ja kun lapset ovat jo aika isoja niin saavat myös osallistua rakkaan kotimme remonttiin. Esikoisen on pakko myös vähän päntätä, mutta sitä hän ei vielä tiedä. Sitten käydään serkuilla ja mummolassa. Ihanaa kun se lomakausi kohtaa alkaa. Ei tarvi raastaa lapsia joka aamu koulutielle eikä kiduttaa iltaisin aikaisin nukkumaan. Jää sitä laatuaikaa itsellekin. :heart:

Me olimme perheen kanssa päivä pyhäjärvellä Veljeni mökillä. Keskisellä tuli käytyä. Ja Tykkimäellä ja Nyt pitäisi mennä käymään 2lapseni ja lapsenlapseni kannsa Powerparkissa tai puuhamaassa että tämmönen kesä :) <3

Meillä viimekesänä käytiin lasten kanssa Tallinnan lähellä (n.30km satamasta) Vembu-Tembumaassa. Oli ihana ja kiva paikka niin meidän perheen isoimmalle kuin pienimmällekin lapselle, suomenkielellä pärjäsi mainiosti. Ja mitä hintoihin tulee; kolmen lapsen kanssa laiva- ja taksimatkoineen tuli edullisemmaksi viettää päivä tuolla kuin esim. lähellämme olevassa lintsillä. Suosittelen lämpimästi! Lapset (ja aikuisetkin) nauttivat.
Kotisivutkin taitaa tuolta paikalta löytyä www.vembu-tembumaa.ee

Yhteistyössä