minne mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
meillä riitaa miehen kanssa muutenkin ahdistaa olla täällä miehen kanssa. ongelma on se ettei mulla ole mitään muuta paikkaa minne mennä. talo on miehen, paikkakunta on mulle vielä suht vieras, en tunne ketään täältä jonka luo voisin mennä joka ei olisi miehen sukulainen ja ei olisi ns miehen puolella. ja keskustaan matkaa noin 15km, mulla ei ole autoa eikä ajokorttia. :( voin ainoastaan mennä lenkille mutten mä jaksa lenkillä olla monta tuntia/koko päivän. :(

[QUOTE="mie";26036171]Ole eri huoneessa kun miehesi? Ovi kiinni?[/QUOTE]

no sitä teen tällä hetkellä, mutta silti ahdistaa täälläkin. en tunne itseäni kotoisaksi täällä. en jotenkin vaan voi ajatella tätä kotinani kun tämä on miehen talo.

Mä en olis ikän ees muuttanu kauas keskustasta, jossei mulla oo autoo ja korttia. Mun sukulaiset asuu parin tunnin ajomatkan päässä, mutta tiedän, että äitillä on paikka mulle ja lapselle, jos niin käy, että tarvii päästä hetkeks irrottautuun tästä kaikesta.

kyllä mullakin on sukulaisia tunnin ajomatkan päässä.. junallakin sinne pääsis lasten kanssa mutta sitten tarvis kyydin mieheltä asemalle ja sehän ei sitä anna...

Olisiko aiheellista ryhtyä irrottautumaan kokonaan mokomasta miehestä? Siis jos ei ukko anna edes kyytiä sulle ja lapsille että pääsisitte sukuloimaan viikonlopuksi/muutamaksi päiväksi niin kyllä ei parisuhteessa ole kaikki kohdallaan.

Jokaisella on oikeus kyläillä ja perheellisellä ajokortittomalla ihmisellä täytyy olla oikeus saada kyyti puolisolta edes asemalle jos ei perille saakka kuljeta.

Rupeat suunnittelemaan oma elämääsi eteenpäin, katselet asunnon jostain muualta, pistät työpaikan hakuun (jos et ole äitiyslomalla) ja rupeat pistäämän itsesi ja lapsesi ykköseksi. Sinä ansaitse paremman elämän! piste.

[QUOTE="a.p";26036300]kyllä mullakin on sukulaisia tunnin ajomatkan päässä.. junallakin sinne pääsis lasten kanssa mutta sitten tarvis kyydin mieheltä asemalle ja sehän ei sitä anna...[/QUOTE]

Ota taksi asemalle?

Taksilla asemalle ja hermolomalle oman perheen tai ystävien luo. Sen jälkeen tilanteen uudelleen pohtiminen, vähintään ajokortti ja auto hommattava, jos ei mies ole halukas osallistumaan kustannuksiin niin sitten voisitte pohtia esim talon myyntiä ja uuden hankkimista "neutraalilta alueelta" ihmisten ilmoilta. Myös omia ystäviä uudelta paikkakunnalta etsimään reippaasti!