Minne tarpeettomat ( ehjät ja siistit ) lastenpyyhkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaappeihin tilaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaappeihin tilaa

Vieras
Meillä on jo kasvettu ulos Muumi- ja Puuhapete-pyyhkeistä. Olisiko hassu idea säästää ne Pelastusarmeijan joulupataan ? Vai voiko sinne antaa käytettyjä ?
Ihan hyviä ovat, vähän käytettyjä. Itse ainakin huolisin jos saisin "tuon tasoisia"

Joulupataan ei käytettyä tavaraa tavata viedä. Sen sijaan voit viedä pyyhkeet Pelastusarmeijan tms. järjestön kirpputorille, tosin harva taitaa haluta niiltäkään nykyään käytettyjä pyyhkeitä ostaa.

Olisiko tuttavapiirissä ketään kestovaippoihin hurahtanutta? Käytetyistä pyyhkeistä saa hyvää vaippamateriaalia.

Tai sitten annat kaverille, jolla on pieniä lapsia. Tyyliin "pidä tai heitä pois".

Kirpparille? Tai sit johonkin keräykseen, jos et myydä halua. Huutiksessakin vois ehkä mennä.

Mä en säästäis. :D Ihan kokemuksesta. Meillä on lapsilla käytössä mun lapsuusajan suurimmat aarteet, Karviset. Mut oikeesti. Onhan nuo nyt parinkymmenen vuoden jälkeen vähän huonokuntoisen näköisiä ja ennen kaikkea tuo värimaailma, joka on 90-luvun pyyhkeissä. :D

Noh. Käytetään nyt, kun kerran tuli noi lapsille säästettyä. Mutta.

[QUOTE="tyttö";24464969]vie lähetystorille . yllätyt kuinka paljon sieltä ostetaan niitä käytettyjä pyyhkeitä =)[/QUOTE]

Emmie tiiä mikä tuo on ? Täällä maalla ei ole.

Joulupataan annetut tavarat menevät juuri sinne samaan paikkaan minne Pelastusarmeijan konttikin tyhjennetään, eli keskusvarastolle, jossa ne käydään vuoden aikana läpi ja lajitellaan! Sinne voi laittaa hyväkuntoista käytettyä kiitos mielellään!

Itse käytän Fida kirpputoria sekä ostamiseen että poisantamiseen.

Jos maalla asutte niin perinteinen puskaradio toimii varmaan parhaiten? Kysäset joltain naapurilta, jolla on lapsia tuntisko ketään kuka huolisi käytettyjä pyyheliinoja. Jos ei käyttäjiä löydy, käyttäisin itse niitä pyyhkeitä, ihan mielelläni :)

Yhteistyössä