Minne voisin tallentaa yksityisviestejäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Siis jonnekin muualle, kuin tuohon pieneen y-viestilootaan. Ne pitäisi saada salasanan taakse, omaan käyttööni. Mulle tulee niin paljon viestejä, että loota on jatkuvalla syötöllä täynnä kun en saa noita 'tärkeitä' muualle talteen. :/

Kun olet sellaisessa roolissa, kuin olet. Minusta voisit pyytää ylläpitoa kasvattamaan sinun henkilökohtaista y-viestilootaasi suuremmaksi.

Toinen juttu on sitten se, että miten haluat niitä talteen laittamiasi viestejäsi käsitellä. Enkä kyllä tiedä, mikä olisi yksinkertaisin keino ottaa viestejä talteen.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Kun olet sellaisessa roolissa, kuin olet. Minusta voisit pyytää ylläpitoa kasvattamaan sinun henkilökohtaista y-viestilootaasi suuremmaksi.

Toinen juttu on sitten se, että miten haluat niitä talteen laittamiasi viestejäsi käsitellä. Enkä kyllä tiedä, mikä olisi yksinkertaisin keino ottaa viestejä talteen.

Ehkäpä juu voisin, mutta en todellakaan tiedä suostuisivatko he siihen. :/ Joitakin viestejäni haluan ehdottomasti säilyttää, jos vaikka tulee jotakin epäselvyyttää jossakin asiassa. Siis molempia -sekä saatuja, että lähetettyjä.

Minä olen eräältä toiselta foorumilta tallennellut itselleni tärkeitä yksityisviestejä omaan sähköpostiini luonnokset-kansioon. Titeysti vaatii sitten suhteellisen tilavan sähköpostilootan, jotta niitä sinne sopii.;) Itselläni Suomi24 on toistaiseksi riittänyt vallan mainiosti.

Siis ihan kopioin viestin ja siirrän sen sähköpostiin "uutena viestinä", jonka sitten tallennan. Se kannattaa muistaa, että jos kyse on asioista, joita ei halua muiden lukevan, täytyy tuo hiiren "kopiointi" muistaa aina tyhjentää tai kopioida jotain vähemmän arkaluontoista viimeiseksi. Siis ettei seuraava käyttäjä lue viestiäsi klikkaamalla "liitä"... Näinkin on päässyt käymään...:(

Sekavasti selitetty, ymmärsitköhän...?

Yhteistyössä