M
"Mää vaan"
Vieras
Suhdetta takana jo yli 13v. siitä naimisissakin jo pitkä tovi. Lapsia on. Viimeset 4v mennyt jo alamäkeä. Aina kun saadaan puhuttua, menee pari viikkoa ja taas mennään alamäkeen. Tilanteessa on monta vaikuttavaa asiaa, joihin ei voi vaikuttaa, mä alan olla loppu. Olen puun ja kuoren välissä kokoajan. Ei tiedä mitä sanos tai tekis, kun pelkää jatkuvasti että pahentaa tilannetta. Kärsiihän tässä lapsetkin vaikkei sitä halua myöntää. Mies on todennäköisesti masenutut, mut ei taatusti mee hoitoon. Sellasta kun ei oo, pitää vaan ottaa niskasta kii. Mutta se ajatus.. Ero. Mokoma mörkö jo sanana. Miten lapset sitten,ne on tottuneet tähän molempien vanhempien läsnäoloon koko ikänsä, miten kun appivanhemmat on niin kauheen tärkeitä lapsille, mistä mä saisin asunnon, miten maksasin kaiken, mistä huonekalut jne. Liikaa kysymyksiä joihin ei ole vastausta, kaikki tuntuu niin vaikeelle. Helpompaa vaan olla tässä ja toivoa parempaa, mut kun sitä ei vaan tule. Mä en tiedä mitä teen ja mihin soitan ja mistä alotan! Miehen kans jos tän ottaa esille on se sit selvä peli sen mielestä. Ja mulla vähintään tusina miehiä odottamassa valmiina.. Miten ihmeessä mun elästäni tuli tälläistä?????
Joo, en tiedä mitä vastauksia odotan, mutta sainpa purkaa mieltäni.. Kiitos ja anteeksi.
Joo, en tiedä mitä vastauksia odotan, mutta sainpa purkaa mieltäni.. Kiitos ja anteeksi.