Minua ammuttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
näin viime yönä unta et mut ammuttiin, ja voi kamala että se oli kamala uni!!!

Vauva 6kk ja taapero 3v jäi ilman äitiä.

Hyi. Ihan inhottaa kun pyörii niin elävänä tuo uni mielessä. Lapset itki jne. Hyi!!

Tietääks joku unista, mitähän tuo vois merkata.

anteeks että sotken sun ketjua, mutta minä näin unta että menin isäni kanssa treffeille ja isä toi mulle ison kimpun keltaisia ruusuja. en todellakaan halua edes tietää mitä uni mahtaa tarkoittaa.
Itekkin näin kerran unta että olin kuolemassa ja itkin meidän lapsien kanssa ja jätin hyvästejä, itkin ihan hysteerisesti kun heräsin että miten ikävä minulla lapsia tulisi. Tosi inhottavia unia, pyöri mulla pitkään mielessä

Alkuperäinen kirjoittaja --:
anteeks että sotken sun ketjua, mutta minä näin unta että menin isäni kanssa treffeille ja isä toi mulle ison kimpun keltaisia ruusuja. en todellakaan halua edes tietää mitä uni mahtaa tarkoittaa.
Itekkin näin kerran unta että olin kuolemassa ja itkin meidän lapsien kanssa ja jätin hyvästejä, itkin ihan hysteerisesti kun heräsin että miten ikävä minulla lapsia tulisi. Tosi inhottavia unia, pyöri mulla pitkään mielessä

Joo, kyllä mä kanssa lopettaisin unien tulkinnan tähän :D

Hyi kamala! Mulla on unikirja just kaverilla lainassa :/ joten en pääse selitystä unellesi katsomaan.

Mä näin sellaista unta, että olin lentokoneessa ja oltiin jo noustu ilmaan jonkun matkaa, kun lentokoneen siipi ostui jonkun korkean rakennuksen seinään ja sitten alkoi syöksy maata kohti :o Oli kamala herätä siihen.

Yleensä en edes unia näe...tai näen kai, mutten ikinä muista niitä.

Mielenkiintoista. Näin meinaan itse unta viime yönä, että minut ammuttiin. Avasin ulko-oven kun ovikello soi ja välittömästi sain sarjan luoteja... =)

En ole koskaan 33 vuoden elinaikanani joutunut tapetuksi unessani.

Minut on ammuttu unessa useamman kerran elämäni aikana, herään aina siihen kun olen kaatumassa kuolleena maahan. Kammottavia unia, juu.

Nykyään näen jatkuvasti unia siitä, että sukulaiseni haukkuvat minua ja tunnen suurta vihaa heitä kohtaan, jatkuvaa rähinää jonkun kanssa, vähän kenenkin...siis nimenomaan vanhempieni ja sisarusteni kanssa kuitenkin. Viime yönä olin unissani äidilleni ääääärettömän vihainen jostain, se viha oli ihan silmitöntä. :|

Minä taas olen unissani ollut ampujan asemassa. Yhdenkin naisen ammuin ja jäin hänen asuntonsa sohvalle istuskelemaan. Ulkona alkoi hämärtää ja vettä sataa. Hätäännyin, että nyt joudun polkemaan kotiin vesisateessa. Pelästyin myös sitä, että naisella saattaa olla mies, joka tulee kotiin. Tein pikaisen tarkastuksen huushollissa, mutten löytänyt merkkejä miehen läsnäolosta. Sen sijaan tajusin näkeväni unta ja olin kovin helpottunut.

Yhteistyössä