Minua ei kehuttu ja siksi petin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älyys

Vieras
Olen pettänyt miestäni pari kertaa, en itse ymmärtänyt miksi ajauduin tälläisiin tilanteisiin ja tuntui todella pahalta ja kaduin, miehelle en kuitenkaan voinut kertoa näistä. Kävin sitten juttelemassa ammattiauttajan kanssa masennuksestani ja muista minun ongelmistani jotka ovat seuranneet minua aikuisiälle asti.. Halusin myös puhua pettämisestäni ja siinä puhuttuani tajusin että olen hakenut hyväksyntää ja kehuja miehiltä koska oma mieheni ei ole koskaan kehunut minua! Mieheni ei ole koskaan kehunut minua kauniiksi, ihanaksi tai miksikään muuksi mitä naiset varmasti tahtovat kuulla. Minä olen aina tykännyt kehua muita ja muistan kehua miestäni ainakin kerran päivässä! En ollut koskaan vain tajunnut että minä en saa vastakehuja omalta mieheltäni! Tunsin olevani aivan kauhea ja ruma kotimamma, mutta en sitten tainnut ollakkaan kun muut miehet ihan oikeasti kiinnostuivat minusta ja kehuivat.. Naiset, pitäkää huoli että miehenne kehuvat teitä! Ja miehet, kehukaa naisianne, ihan vilpittömästi!

sama vika täällä, tosin pettämään en ole ryhtynyt. Esittelen mielelläni perhettä muille ihmiselle esim. työkavereilleni. Olen ylpeä miehestäni ja lapsistani. Itse en ikinä koe sitä tunnetta omalla kohdalla.
Joo, onhan mulla huonoitsetunto mutta tämä ei sitä kyllä helpota. Aina on tunne niinku mies haluaisi pitää mielummin mut sivulla, ikäänkuin häpeisi.
Mieheni mielestä kuvittelen vain. Mutta ihanaa olisi joskus kokea se että mies sanoisi aidon ylpeänä että tämä tässä on MINUN VAIMONI.
Hitunenkaan mustasukkaisuutta tuntuisi hyvältä, ehkä se voisi olla ap:nkin syynä tekoihin. Tällä en tahdo puolustella, petääminen on aina väärin.

Ja on lapsellista sanoa, että on pettänyt, koska sinua ei kehuttu. Onko tullut mieleesi, että miehesi ei ehkä yksinkertaisesti vain tajunnut kehua sinua? Sanoitko asiasta ja juttelitteko siitä, että miksi näin on, ennen kuin petit miestäsi?

Tein saman mokan avokkaan kanssa. Kun en kehunut häntä, hän haki kaipaamaansa huomiota muualta. Nyt yritän ihailla vaimoani niin paljon kuin suinkin, vaikka hän siitä ärsyyntyykin.

Puhuin miehelle monesti että haluaisin hänen kehuvan minua, mutta mies aina vaan on örähtänyt jotain, ei koskaan mitään kaunista!! Mies on minun teinirakkauteni, ei sillon mitään kauniita sanoja vaihdeltu... Minulla on todella huono itsetunto ja jos kuulisin edes jotain kuhuja niin se varmasti auttaisi minua edes vähän! Ja sit kun kuulin kehuja vierailta miehiltä, niin olin aivan innoissani ja sekaisin..

Eivät ne muut miehet oikeasti olleet sitä mieltä mitä sanoivat. Ne oli vain sen verran pelimiehiä, että tiesivät kehumalla saavansa pesää.

Yksi vanhimmista kikoista ja tepsii todella hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja menit halpaan:
Eivät ne muut miehet oikeasti olleet sitä mieltä mitä sanoivat. Ne oli vain sen verran pelimiehiä, että tiesivät kehumalla saavansa pesää.

Vaikkei olisivatkaan olleet sitä mieltä mitä sanoivat, niin ne olivat kuules ihan ensimäiset kauniit sanat mulle miespuoliselta henkilöltä! Minä en oikeasti ole mikään ruma, tiedän sen itsekin mutta huono itsetunto peittää senkin... Ja miksi toinen niistä miehistä kenen kanssa petin olisi halunnut aloittaa suhteen kanssani jos ei olisi tarkoittanut mitään mitä sanoi...

Alkuperäinen kirjoittaja älyys:
Puhuin miehelle monesti että haluaisin hänen kehuvan minua, mutta mies aina vaan on örähtänyt jotain, ei koskaan mitään kaunista!! Mies on minun teinirakkauteni, ei sillon mitään kauniita sanoja vaihdeltu... Minulla on todella huono itsetunto ja jos kuulisin edes jotain kuhuja niin se varmasti auttaisi minua edes vähän! Ja sit kun kuulin kehuja vierailta miehiltä, niin olin aivan innoissani ja sekaisin..

niin tutulta kuulostaa :(

ja tämä on niiiin totta. Mutta naiset lankeaa siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo vm 78:

ja tämä on niiiin totta. Mutta naiset lankeaa siihen.

Miksi ei lankeaisi? Ihan sama tarkoittaako, mutta , jos kotona saa kulla olevansa laiska ,ruma, huora, sikamainen, läski, mielenvikainen jne. niin ei ne ainakaan noin rumasti ajattele.

minä petin miestäni ihan samasta syystä. En saanut omalta mieheltäni tarpeeksi huomiota enkä kehuja. Mitä siitä, vaikka salasuhde kehuikin vain saadakseen p*llua. Nautin niistä kehuista silti.

Yhteistyössä