Ä
älyys
Vieras
Olen pettänyt miestäni pari kertaa, en itse ymmärtänyt miksi ajauduin tälläisiin tilanteisiin ja tuntui todella pahalta ja kaduin, miehelle en kuitenkaan voinut kertoa näistä. Kävin sitten juttelemassa ammattiauttajan kanssa masennuksestani ja muista minun ongelmistani jotka ovat seuranneet minua aikuisiälle asti.. Halusin myös puhua pettämisestäni ja siinä puhuttuani tajusin että olen hakenut hyväksyntää ja kehuja miehiltä koska oma mieheni ei ole koskaan kehunut minua! Mieheni ei ole koskaan kehunut minua kauniiksi, ihanaksi tai miksikään muuksi mitä naiset varmasti tahtovat kuulla. Minä olen aina tykännyt kehua muita ja muistan kehua miestäni ainakin kerran päivässä! En ollut koskaan vain tajunnut että minä en saa vastakehuja omalta mieheltäni! Tunsin olevani aivan kauhea ja ruma kotimamma, mutta en sitten tainnut ollakkaan kun muut miehet ihan oikeasti kiinnostuivat minusta ja kehuivat.. Naiset, pitäkää huoli että miehenne kehuvat teitä! Ja miehet, kehukaa naisianne, ihan vilpittömästi!