K
kiukkuväsy
Vieras
Me rakennetaan ja mies tietenkin viettää suurimman osan vapaa-ajastaan raksalla. Sunnuntaisin miehellä on kuitenkin ollut tapana aamusta olla vähän pidempään kotona. Olenkin sitten antanut nukkua pitkään sunnuntaisin ja noussut lasten kanssa aamulla. Olen ollu nyt tosi väsyny viime aikoina ja illalla pyysinkin miestä nousemaan aamulla lasten kanssa, että saisin vähän pidempään nukkua. Aamu tuli ja heräsin kun kuopus rupes pinniksessään juttelemaan. Odottelin että mies nousis ylös. Kuopus rupes kiukuttelemaan, kun ei sängystä pois päässyt ja herätti esikoisen siinä samalla. Tässä vaiheessa mies nousi, puki vaatteet, nosti kuopuksen meidän sänkyyn, esikoinen oli jo meidän sänkyyn vilahtanu. Sitten mies lähti vessaan. Odottelin siinä sitten sitä, että mies vessan jälkeen hakee lapset mukaansa. Mies tuli vessasta ja meni keittiöön. Veti keittiön oven perässään kiinni. Ei auttanut muu kuin nousta. Keittiössä mies söi tyytyväisenä aamupalaa ja luki lehteä. Ei auttanu sitten muu kuin lähteä lasten kanssa hammaspesulle ja alkaa aamupalan laittoon...
Minä yhden kerran pyydän pientä palvelusta mieheltä eikä sitä voi tehdä!! Kiukuttaa!
Minä yhden kerran pyydän pientä palvelusta mieheltä eikä sitä voi tehdä!! Kiukuttaa!