Minua luullaan jatkuvasti ikäistäni nuoremmaksi, joskus se on ärsyttävää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilly"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei todellakaan ole ärsyttävää, päinvastoin. Itsekkin olen pian 35v ja viikkositten papereita alkossa kyseltii =) Sit vois alkää ärsyttää jos vanhemmaks luultais =(

Olen itse 36-vuotias ja saan siitä kyllä kuulla, että ei ois uskonut. Tai, kun tulee puhetta, että esikoinen täyttää 17 vuotta niin ollaan, et ei voi olla, ittekkin oot kuin lapsi vielä.. Jep jep:)

[QUOTE="sama";23936574]
Huvittaa vaan, kun nämä teini-ikään jämähtäneet pakkelihirviöt sitten kehuskelevat, miten oli taas kysytty paperit. Niin, miksiköhän...[/QUOTE]

Minä en käytä tippaakaan meikkiä, ikää on 32v, ja kyllä multa vaan papereita kysellään jatkuvasti. Samoin kysellään busseissa tuleeko lastenlippu.

Töissä minua pidetään todella epäuskottavana tyttösenä, mikä on _lievästi_ sanoen raivostuttavaa. Tytöttelyä kuulee jatkuvasti. Samoin kauhistelua kun kuljen 2v lapsen kanssa.

Kiva etten ole ainut. Olen nelikymppinen ja voi sanoa, että kaikki luulevat alle 3-kymppiseksi. Työelämässä siitä on joskus uskottavuuden kannalta haittaa, mutta muuten on kyllä kivaa olla nuoren näköinen.

Itsellänikin on hauska kokemus tuosta parin vuoden takaa, tosin ei ehkä iha yhtä paha kuin edellisillä, mutta kuitenkin; Isä oli ostanut työreissulla uden auton ja tytölle lankesi sitten sen ajaminen porukoiiden luo (matkaa vähän vajaa 400km). Ajelin myöhään illalla ja kuinka ollakaan kesken matkaa alkoi väsyttämään, pysähdyin sitten sen verran Savonlinnan ABC:lle ja ajattelin että käyn energiajuoman niin jaksaa sen viimisen satasen veilä ajaa. No eikös ollakaan ABC:n kassatyttö katsoi kun menin kassalle ja totesi että "ei tytöllä sattuis olemaan jotain henkkaria kun me ei saada myydä näitä energiajuomia alle 15vuotiaille" , Kyllä tuli hyvä mieli kun vetäisin ajokortin näytille ja totesin että kyllä tämän mukaan ikää pitäisi riittää (olin kuitenkin jo täyttänyt 20v), meni kassaneiti vähän vaikean näköiseksi eikä osannut sanoa enää muuta kuin anteeksi ja hyvää illanjatkoa. Oli muuten näkemisen arvoinen ilme! :D

Ei kaksi vuotta sitten ole ollut mitään tuollaisia energiajuomarajoituksia. BUSTED!

No en mä kyl tajuu mitä niin hirveen ärsyttävää noissa sun aloituksen tilanteissa oli? Se on ärsyttävää kun mua luullaan välillä jopa alaikäiseksi. Mieheltä just yks kaveri kysy että onks naises edes täysikänen ja vähän aikaa sitten toinen kaveri kysyi mun ikää kun oli kuullut että miehellä on joku teinipoka... SE on oikeesti rasittavaa.

Voi voi teitä ikinuoria.. Mua veikkailtiin jo siinä 18-vuotiaana 26 vuotiaaksi :laugh:

Mulle olikin baarissa ihan yleistä hupia lyödä vetoa siitä että ihmiset ei arvaa mun ikää... Sain sitten ilmasia juomia :saint:

[QUOTE="Bleecker";23943201]Laitankohan pohjat? :D Olen kolmekymppinen ja vuosi sitten olin menossa mieheni kanssa tekemään yhteistä tiliä pankkiin. Pankkineiti sitten ystävällisesti sanoi minulle, että kuules, kun tarvitsisi olla äiti tai isä mukana, kun avaat tilin. Kysyin siltä sitten huvittuneena, että kuinkahan vanhaksi pitää äiti ottaa todistamaan. Pankkineiti tähän, että kyllä nyt vielä 12-vuotiaana. Jäis sitten hieman nolona katselemaan, kun näytin henkkarit. Miestäni hän oli luullut veljekseni.[/QUOTE]

Olikohan nyt ihan tositarina kuitenkaan? Harva pankkineiti on sitä mieltä ettei 13-vuotias tarvitsis enää vanhempien suostumusta tilin avaamiseen...

Tuo papereiden kysyminen sinänsä ei ole paha. Olen ihan tottunut kuskaamaan henkkareita mukana kaikkialla. Ja onhan se toisinaan kivakin kun ei ole rupsahtanut :)

Mutta juuri se työelämä, se ettei pääse vakavasti otettaviin työtehtäviin. Tai jos pääseekin joku on jatkuvasti kyseenalaistamassa omaa pätevyyttäni ja pyytämässä VANHEMPAA ja kokeneempaa henkilöä paikalle. Se ottaa päähän. Ja siis nämä "vanhemmat" ovat minua nuorempia. Itselläni on ikää 32v.

Samoin se jatkuva tytöttely raivostuttaa välillä. Ja se kun ihmiset ihan vakavissaan selittävät, että "sitten kun sinä muutat pois kotoa..." Eiköhän tässä ole pois kotoa asuttu jo 13 vuotta, ja lapsikin on siunaantunut :/

Kuumimmat

Yhteistyössä