minua on viime aikoina ahdistanut paljon. Tekisi mieli turvautua alkoholiin, mutta tiedän ettei se auta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinäinen"

Vieras
en tiedä oikein mikä ahdistaa, mutta tekisi mieli juoda. Tiedän ettei siitä ole apua, vaan se saattaisi altistaa alkoholismille. Olisiko jotain muuta keinoa ahdistuksen hoitoon? Pelkään että tästä ahdistuksesta seuraa masennusta.

[QUOTE="yksinäinen";24729479]en tiedä oikein mikä ahdistaa, mutta tekisi mieli juoda. Tiedän ettei siitä ole apua, vaan se saattaisi altistaa alkoholismille. Olisiko jotain muuta keinoa ahdistuksen hoitoon? Pelkään että tästä ahdistuksesta seuraa masennusta.[/QUOTE]

Minä juon lähes päivittäin juuri ahdistukseen ja yksinäisyyden tunteeseen... joskus auttaa, joskus ei. En suosittele.
Pääsetkö hoitokontaktiin psyk.lääkärin luo?

Voisit kokeilla ihan pientä annosta diapamia jos lääkäri ajattelee että auttaisi.
Ei vie toimintakykyä mutta rentouttaa.
Alkoholi aiheuttaa vaan lisää ahdistusta kun on morkkis, pahaa oloa ja ehkä tulee loukattua muitakin.

[QUOTE="aapee";24729667]alan varmaan kotihoitona tosiaan syömään vitamiineja ja liikkuumaan ulkona. täytynee myös varata aikaa lääkärille jos nuo eivät auta.[/QUOTE]
Ota aluksi aamuisin vähintään 50 mikrogrammaa D-vitamiinia. Pienemmästä ei ole niin selvää tehoa.

Kannattaa käydä lääkärissä. Pääset juttelemaan ammatti ihmiselle ja miettimään yhdessä oikeaa hoitoa/ ratkaisua ongelmiin. Kannattaa hoitaa itsensä ennekuin sairastuu vakavasti.

Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, terveenä on onnellisempi elää. Ajattele jos elämässä tulee vastoinkäymisiä, niistä on helpompi selvitä terveenä.

Itse hain apua lääkäristä ja aloitin kelan tukeman terapian, en ole enää yksin ongelmieni kanssa=)

Yhteistyössä