Minua uhkaillaan, mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eräs tyyppi soittelee mulle aamulla aikaisin tai illalla ja välissä laittelee viestejä että jos en vastaa niin haista paska tai välit on poikki jos en vastaa jne. Enkä uskalla vastata puhelimeen kun viestit jo uhkailee. Ahdistaa. En oikeasti uskalla vastata ja puhelinta pitää pitää koko ajan äänettömällä kun ei voi tietää millon se soittaa ja kun soittaa niin monta kertaa putkeen ja hiton pitkän aikaa.:cry:
mitä teen?

Laitat sille yhden viestin "En halua sinulta enää yhteydenottoja, ole hyvä ja lopeta." Sitten jos vielä jatkaa niin voit estää hänen puhelinnumeronsa tai jos viestit sisältävät henkeen tai terveyteen kohdistuvaa uhkailua niin niistä voit tehdä ilmoituksen poliisille.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Eräs tyyppi soittelee mulle aamulla aikaisin tai illalla ja välissä laittelee viestejä että jos en vastaa niin haista paska tai välit on poikki jos en vastaa jne. Enkä uskalla vastata puhelimeen kun viestit jo uhkailee. Ahdistaa. En oikeasti uskalla vastata ja puhelinta pitää pitää koko ajan äänettömällä kun ei voi tietää millon se soittaa ja kun soittaa niin monta kertaa putkeen ja hiton pitkän aikaa.:cry:
mitä teen?

Toi ny ei ole uhkailua.
Jos joku "uhkaa" laittaa välit poikki ja silti soittaa niin mikäs uhkaus se semmoinen on?

Tärkeää jatkoa ajatellen on, todistettavasti ilmoitat kokevasi yhteydenotot häirintänä ja pyydät lopettamaan. Vinkki: sähköposti on helposti todennettava tapa.